آغاز ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه ملی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مهر، مهراب جمال‌پور، رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، از آغاز ثبت‌نام صادرکنندگان نمونه ملی در این استان خبر داد. وی با اشاره به اهمیت صادرات در رشد اقتصادی کشور، اظهار داشت که این فرایند با هدف شناسایی و قدردانی از فعالان برتر حوزه صادرات و معرفی آن‌ها به‌عنوان الگوهای موفق، توسط سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود.

جمال‌پور تصریح کرد که صادرکنندگانی که مایل به شرکت در این رویداد هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه https://www.tpo.ir و ثبت‌نام الکترونیکی، نسبت به تکمیل فرم‌ها و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند. وی تأکید کرد که امسال، ثبت‌نام صرفاً به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و از مراجعه حضوری متقاضیان جلوگیری شده است.

رئیس اداره بازرگانی خارجی استان چهارمحال و بختیاری همچنین به سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمات که در این فرایند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند اشاره کرد و افزود که مهلت ثبت‌نام محدود بوده و پس از پایان آن، مرحله ارزیابی و انتخاب برترین‌ها آغاز خواهد شد.

در پایان، جمال‌پور از تمامی صادرکنندگان استان دعوت کرد تا با شرکت در این رویداد، نقش خود را در توسعه صادرات غیرنفتی کشور ایفا کنند.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *