ابوعبیده: طی ۵ روز بیش از ۱۰۰ خودروی نظامی دشمن را هدف قرار دادیم


در یک گزارش جدید، سخنگوی گردانهای قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، اعلام کرد که در طول پنج روز اخیر، بیش از ۱۰۰ خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی هدف گرفته شده است. این اقدام نشان از توانایی ویرانگری مقاومت در برابر حملات نظامی دشمن است.

تداول در مهمترین پیام‌های سخنگو

  1. پایداری در برابر حملات آمریکا: سخنگو با اشاره به هفتاد روز از آغاز نبرد طوفان الاقصی، بر پایداری ملت و مقاومت در مقابل حملات آمریکا و حمایت آنها از ویرانگری مقاومت خبر داد.
  2. جبهه مستقل زنان و کودکان: اتهام به دشمن برای جلب خشم خود را بر زنان و کودکان در جنایات جنگی آشکار کرده و نقض حقوق بشر را محکوم کرده است.
  3. رصد و نجات شبانه روزی: از استفاده از راکتهای ضد استحکامات علیه دشمن خبر داده و ادامه تلاش‌ها برای نجات نظامیان دشمن را زیر نظر دارد.
  4. استفاده از مزدوران در جنگ: اتهام به دشمن برای استفاده از مزدوران در جنگ برای حفظ موجودیت خود را مطرح کرده و این اقدام را محکوم می‌کند.
  5. پایداری و آمادگی رزمندگان: تأکید بر پایداری انگشتان رزمندگان مقاومت و آمادگی برای مواجهه با دشمن، با تکذیب اظهارات دشمن درباره شکنندگی و ضعف ارتش دشمن.
  6. مبارزه با دروغ‌ها و گمراه‌سازی: اعلام جنگ دشمن مبتنی بر دروغ‌گویی و گمراه‌سازی نظامیان و شهروندان.

انتفاضه و انقلاب: وظیفه ملت ایران

در پایان گزارش، به وظیفه همه طیف‌های ملت ایران، انقلاب و مبارزه با اشغالگران تأکید شده و انتفاضه و انقلاب با تمام اشکال مقاومت در تمام کرانه باختری، به عنوان وظیفه فوری بیان شده است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *