ایران‌خودرو خودروی آفرودی خود را معرفی کرد

## رانا پلاس، یک شبه آفرودر با ظاهری قلدر!

رنو پلاس، آخرین نسخه از رانا که توسط ایران خودرو عرضه شده، در تلاش است تا با ظاهری خشن و قدرتمند، خود را به عنوان یک آفرودر به مخاطبان معرفی کند. این خودرو که در کلاس کراس اوور شهری قرار می‌گیرد، با تغییرات چشمگیر در نمای ظاهری، به دنبال جذب مشتریان علاقه‌مند به طراحی‌های شاسی‌بلند است.

در نگاه اول، تغییرات پوزه رانا پلاس به چشم می‌آید. سپر جلو با یک نوار کرومی تزئین شده و عبارت ICKO به عنوان نشان جدید این خودرو بر روی آن قرار گرفته است. چراغ‌های جلو نیز با طراحی جدید و دو تکه، جلوه‌ای مدرن به خودرو بخشیده‌اند. سپر جدید با یک لیپ کرومی مات، خطوط صاف و تیز جایگزین خطوط مورب و شیبدار نسخه قبلی شده است.

در نمای جانبی، رانا پلاس با تغییر پوشش پلاستیکی سپر، تایرهای گل درشت و رینگ‌های 16 اینچی، به خودرویی با قابلیت‌های آفرودی شباهت بیشتری پیدا کرده است.

رانا پلاس با یک باکس دایره شکل بر روی سقف، به عنوان جایگاه وسایل و چراغ‌های پروژکتور، تلاش کرده است به خودرویی برای ماجراجویی شباهت پیدا کند. اما باید اعتراف کنیم که شکل این باکس به هیچ وجه ارگونومی نیست و به یادآور تشت حمام است.

نمای عقب رانا پلاس با تغییرات گسترده در سپر و دیفیوزر کاملا عضلانی شده است. این تغییرات به یادآور خودروهای آمریکایی گردن کلفت است. عبارت لاتین IKCO نیز جایگزین لوگو ایران خودرو شده است. رنگ سبز ارتشی که بر روی همه تغییرات انجام شده پاشیده شده است، حال و هوای فضای های جنگلی و آفرودی و البته خودروهای جان سخت نظامی را یادآوری می کند.

در فضای داخلی نیز تغییراتی در بخش های چرمی داشبورد ایجاد شده و احجام جدیدی به چشم می آید. روکش صندلی ها نیز برای تعریق بهتر و آسایش بیشتر در مسیرهای پر چالش عوض شده اند.

با وجود تغییرات چشمگیر در ظاهر رانا پلاس، باید اعتراف کنیم که این خودرو هنوز یک کراس اوور شهری است و توان فنی و سیستم تعلیق و شاسی آن، همه خبر از یک کراس اوور می دهند. رانا پلاس تنها در ظاهر می تواند این ابهام را ایجاد کند.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *