برتری شگفت‌انگیز پرسپولیس بر شمس آذر

مهرداد کریمیان، مربی تیم شمس آذر، در ارتباط با بازی برابر پرسپولیس، تحولات جالبی را مورد بررسی قرار داده است. او به دلیل‌های برتری پرسپولیس از دیدگاه مربیان خود پرده‌برداری کرده و این نتیجه شگفت‌انگیز را تحلیل کرده است.

دو نیمه متفاوت بازی

کریمیان اظهار کرده که دو نیمه بازی کاملاً متفاوت بوده و در هر نیمه استراتژی متفاوتی در پیش گرفته شده است. او توضیح داده که در نیمه اول، تلاش شده است که فضای بازی را به پرسپولیس ندهند و این تاکتیک باعث کاهش موقعیت‌های گلزنی حریف شده است. در نیمه دوم نیز با برنامه‌های تهاجمی شروع به بازی شده و نتوانستیم به اندازه کافی دقیق در حملات خود عمل کنیم.

تأثیر اخراج علی نعمتی

اخراج علی نعمتی به عنوان یکی از لحظات تصمیم‌گیری در بازی تأثیر مهمی داشته است. این اتفاق باعث افزایش فشار شمس آذر به پرسپولیس شده و به نظر می‌رسد که تیم حریف از این فرصت به خوبی بهره‌مند شده است.

حضور یحیی گل‌محمدی و کادر فنی

کریمیان به حضور یحیی گل‌محمدی و کادر فنی خوب پرسپولیس اشاره کرده و با این تأکید که این عوامل به پیروزی تیم حریف کمک کرده‌اند، تأثیرگذاری آنها را بر شرایط بازی تأکید کرده است.

نگاه به آینده

مربی شمس آذر تصریح کرده که تیم همچنان در تلاش برای بقا در لیگ برتر است و بعد از آن به فکر رتبه تک‌رقمی خواهند بود. او با اشاره به سخت‌تر شدن بازی‌ها در نیم‌فصل دوم، امیدوار است که تیمش با کسب امتیازات مناسب، اهداف خود را به دست آورد.

بررسی بازی با سپاهان اصفهان

به نظر کریمیان، دیدار با سپاهان اصفهان تحت تأثیر اخراجات و تغییرات سیستم بازی تداوم خواهد یافت. او تاکید دارد که تیم حریف تمامی نفرات خود را در اختیار دارد و باعث می‌شود بازی بسیار سختی برای شمس آذر باشد.

اهمیت حضور تماشاگرپسند

نهایتاً، مربی شمس آذر از اهمیت تماشاگرپسندی تیمش در بازی‌ها با استقلال و پرسپولیس یاد کرده و تأکید دارد که بازیکنان توانایی لازم برای ارائه بازی تهاجمی و جذاب را دارند و هدف اصلی ایجاد لذت برای تماشاگران است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *