بلاتکلیفی پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند؛ وکیل دروازه بان به شایعات درباره صدور حکم واکنش نشان داد

مصطفی سلیمانی، وکیل حقوقی علیرضا بیرانوند، دروازه بان سابق پرسپولیس و کنونی تراکتور، در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از موکلش توضیحاتی ارائه کرد. سلیمانی با رد شایعات اخیر درباره صدور حکم این پرونده، تأکید کرد که هنوز حکمی صادر نشده و پرونده همچنان در دست بررسی است.

وکیل بیرانوند با بیان اینکه تمامی اظهارات خود را در جلسات قبلی مطرح کرده است، از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرد و اظهار داشت که تصمیم‌گیری نهایی بر عهده کمیته انضباطی است. وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره زمان صدور حکم، ابراز بی‌اطلاعی کرد و تأکید نمود که روند رسیدگی به پرونده‌ها در کمیته وضعیت معمولاً طولانی است.

سلیمانی با رد هرگونه موضع‌گیری علیه مدیران باشگاه پرسپولیس، بر جنبه حقوقی پرونده تأکید کرد و اظهار داشت که به عنوان وکیل موکل خود، وظیفه دارد از حقوق وی دفاع کند. وی همچنین با رد شایعات اخیر درباره صدور حکم، بر لزوم انتظار برای تصمیم نهایی کمیته انضباطی تأکید کرد.

در پایان، وکیل بیرانوند با بیان اینکه موکلش هنگام فسخ قرارداد دلایل قانونی داشته است، ابراز امیدواری کرد که فدراسیون فوتبال با بررسی دقیق پرونده، به حقانیت موکلش پی ببرد.

در مجموع، اظهارات وکیل بیرانوند نشان می‌دهد که پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از این دروازه بان همچنان در مرحله بررسی است و هیچ تصمیم قطعی در این خصوص اتخاذ نشده است. باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی چه حکمی در این پرونده صادر خواهد کرد.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *