تخصیص ‌۵۰۰میلیارد‌ به سایت زباله انجیلسی

فرماندار ویژه بابل اعلام کرد که به دستور وزیر کشور، اعتباری به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال برای حل مشکل ۲۵ ساله سایت زباله انجیلسی بابل در سه مرحله تأمین شده است. این تدابیر گام مثبتی در راستای حل مشکلات زیست‌محیطی و بهبود شرایط سلامت مردم بابل به‌وجود آورده است.

گزارشی از روستای انجیلسی و مسائل سایت زباله این منطقه، منجر به تدابیر فوری اقدامی از سوی مسئولان شده است. تأمین اعتبار به این اندازه مهم است که برای توسعه فعالیت‌های کمپوست‌سازی و حل مسائل زیست‌محیطی مرتبط با زباله، یک گام بلند و موثر است.

تأمین اعتبار در سه مرحله

تأمین اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در سه مرحله، این امکان را به شهرداری بابل می‌دهد تا بهبود وضعیت زباله انجیلسی را با دقت و تأمین مستلزمات مورد نیاز انجام دهد. این اعتبار به عنوان یک راهکار قوی برای مقابله با چالش‌های زیست‌محیطی در این منطقه شناخته می‌شود.

نقش مسئولان محلی

فرماندار ویژه بابل با ابراز اراده برای حل مشکلات زباله، توضیح داده است که با پیگیری‌های فعال از سوی استاندار و فرماندار ویژه، جلسات و مذاکرات موثری برگزار شده و نقش هر ارگان مسئول در این فرآیند مشخص شده است.

اهمیت تأمین اعتبار برای کمپوست‌سازی

۵۰۰ میلیارد ریال اختصاصی برای افزایش تولید کمپوست از مهمترین اقدامات است. این مسئله نه تنها بهبود شرایط زیست‌محیطی را فراهم می‌کند بلکه برای کشاورزان نیز امکان استفاده از کمپوست به‌عنوان کود آلی را فراهم می‌آورد.

تصفیه‌خانه شیرآبه

مناقصه ایجاد تصفیه‌خانه شیرآبه نیز به‌عنوان یک بخش اساسی از برنامه حل مشکلات اعلام شده است. این اقدام به منظور بهبود کیفیت آب‌ها و جلوگیری از آلودگی‌ها و اثرات زیان‌بار آنها انجام می‌شود.

نتیجه‌گیری

تأمین اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال به شهرداری بابل نشان از تصمیم جدی مسئولان در راستای بهبود محیط زیست و حل مشکلات زیست‌محیطی این منطقه دارد. این گام مهم نشان‌دهنده توجه به سلامت مردم و حفاظت از محیط زیست است و امیدواریم که با اجرای این برنامه‌ها، وضعیت محیط زیست بهبود یابد و آثار مثبتی در سلامتی جامعه به‌وجود آید.

با احترام ، مجله خبری مسیر انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *