ترور صالح العاروری، نائب رئیس دفتر سیاسی حماس

منابع خبری تسنیم در بیروت از شهادت صالح العاروری، نائب رییس دفتر سیاسی حماس، در جریان حمله پهپادی عصر امروز در بیروت خبر می دهند. این شهید فلسطینی از نفرات نخست فهرست ترور رژیم صهیونیستی به شمار می‌رفت.

تهدیدات و تلاش‌های صهیونیست‌ها برای ترور

شهید صالح العاروری، با تهدیدات مقامات ارشد رژیم صهیونیستی مواجه شده بود. با پوشیدن لباس نظامی در برابر دوربین‌ها، او بی‌اعتنایی‌اش را به تهدیدات صهیونیست‌ها نشان داد.

یورش به زادگاه و تخریب منزل شهید

رژیم صهیونیستی در 31 اکتبر 2023 با یورش به زادگاه شهید العاروری در روستای عاروره، نزدیک شهر رام الله، به تخریب منزل این مقام ارشد جنبش اسلامی فلسطین پرداخت. این اقدام ناشی از شکست مفتضحانه رژیم در تاریخ 7 اکتبر بود.

طرح ترور در گزارش یدیعوت اخرونوت

نشریه یدیعوت اخرونوت در آوریل سال 2022 در گزارش تحلیلی خواستار ترور العاروری به عنوان حلقه رابط میان گروه‌های مقاومت همچون حزب الله و حماس شده بود.

5. تکذیب اخبار ترور

پیش از اخباری مبنی بر ترور دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و اسامه حمدان از رهبران حماس در جریان حمله پهپادی امروز رژیم صهیونیستی، پیگیری‌های خبرنگاران تسنیم در بیروت نشانگر عدم صحت این اخبار است.

با شهادت صالح العاروری، جنبش اسلامی فلسطینی (حماس) به یکی از رهبران خود از دست رفت. این حادثه نشانگر مقاومت مداوم این گروه در مقابل تهدیدات و تجاوزات رژیم صهیونیستی است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *