تعطیلی دو روزه برای پرسپولیس؛ دو خارجی راهی خانه شدند!

تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک و حذف از جام حذفی، دو روز تعطیلات خواهد داشت. در این میان، دو بازیکن خارجی این تیم راهی زادگاه خود شدند.

پرسپولیس که شنبه گذشته مقابل هوادار تهران به پیروزی رسیده بود، روز گذشته نیز در دیداری تدارکاتی مقابل جوانان کشور به برتری 5 بر 1 دست یافت. با این حال، کادر فنی این تیم با هدف استراحت بیشتر بازیکنان و ریکاوری پس از فشار بازی‌ها، تصمیم به تعطیلی دو روزه تمرینات گرفته است.

اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس، از بازیکنانش خواسته تا در این دو روز هیچ تمرین اضافی نداشته باشند و تنها به استراحت بپردازند.

همچنین در این میان، اوستون ارنوف، بازیکن تیم ملی ازبکستان، و گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی سرخ‌ها، با اجازه ویرا به زادگاه خود سفر کرده‌اند و قرار است از پنجشنبه هفته جاری در تمرینات حاضر شوند.

وحدت هنانوف، هافبک تاجیکستانی پرسپولیس، تنها بازیکن خارجی این تیم است که در تهران ماند تا تعطیلات خود را همچون سایر بازیکنان در ایران پشت سر بگذارد.

پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اول خردادماه، به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

امیدواریم این تعطیلات کوتاه برای پرسپولیس مفید واقع شود و این تیم با روحیه‌ای تازه و آماده‌تر به مصاف حریفان خود در ادامه فصل برود.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *