تلاش جودوکار پارالمپیکی برای کسب طلای پاریس پس از دوری یک ساله از تمرینات

میثم بنى طبا، جودوکار پارالمپیکی، با وجود دوری یک ساله از تمرینات، مصمم است در بازی‌های پارالمپیک پاریس به نشان طلا دست یابد.

بنی طبا به دلیل حواشی به وجود آمده در جودو نابینایان و کم بینایان پس از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، مجبور به ترک اردوهای تمرینی شد. او تنها در مسابقات جهانی آلمان که در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد شرکت کرد و تا تیرماه امسال که دوباره به اردو فراخوانده شد، هیچ تمرینی نداشت.

بنی طبا در این مدت کوتاه با جدیت تلاش کرده تا کمبود تمرینات گذشته را جبران کند. او اذعان می‌دارد که دوری از مسابقات باعث افت رنکینگ او شده است، اما تلاش می‌کند تا پیش از فرا رسیدن بازی‌های پارالمپیک پاریس، دوباره به اوج آمادگی برسد.

این جودوکار پارالمپیکی با اشاره به نبود وحید نوری، قهرمان دو دوره پارالمپیک که دیگر به رقابت نمی‌پردازد، عنوان کرد که شرایط روحی و روانی برای او سخت شده است. او بر این باور است که حضور نوری در کنار او، انگیزه مضاعفی برایش به همراه می‌آورد.

بنی طبا که در وزن ۶۰ کیلوگرم به میدان می‌رود، قرار است در روز ۱۵ شهریور ماه در پارالمپیک پاریس به روی تاتامی برود. او با تمام توانایی‌اش تلاش می‌کند تا خود را از نظر بدنی و روحی برای این رویداد مهم آماده کند.

بنی طبا با بیان اینکه برای احترام به وحید نوری نیز که شده مبارزه خواهد کرد تا جای خالی او را پر کند، گفت: «هر چند امکانات آن طور که انتظار داشتم مناسب یک ورزشکار پارالمپیکی نیست، اما از حریفان تمرینی خوبی برخوردار هستم و شرایط راضی کننده است.»

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *