تلفات رژیم صهیونیستی باز هم رکورد زد


در طول ۲۴ ساعت گذشته، تلفات رژیم صهیونیستی به رکورد جدیدی رسیده؛ ۹ نفر کشته و ۱۰۳ نفر مجروح. رسانه‌ها از هلاکت ۹ نظامی صهیونیست خبر دادند، در حالی که یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد که ۱۰۳ نظامی اسرائیلی در درگیری‌های مختلف زخمی‌شدند که حال دو نفر از آنها وخیم است.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه هاآرتص اعلام کرده است که ۱۰۳ نظامی اسرائیلی در درگیری‌های روز اخیر زخمی ‌شده‌اند. ۱۹ نظامی در مناطق نوار غزه از آتش قرار گرفته‌اند که ۹۸ نفر از آنها زخم‌های سطحی دارند.

شبکه الجزیره نیز از منابع صهیونیستی نقل کرده که ۹ نظامی صهیونیست در دو حمله جداگانه مقاومت‌های نوار غزه به هلاکت رسیده و تعداد زیادی نیز زخمی شده‌اند.

برخی از صفحات در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند که این آمار بالاترین تعداد تلفات اعلام شده توسط ارتش اسرائیل در چند ماه اخیر است.

باید توجه داشت که رسانه‌های عبری زبان بارها اعلام کرده‌اند که ارتش اسرائیل موظف به اعلام تعداد واقعی تلفات خود در جنگ نیسته و یک بایکوت رسانه‌ای گسترده در این زمینه دارد.

در همین حال، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرده است که جنگ غزه بیش از ۹ هزار نظامی اسرائیلی را به سوی آسایشگاه‌های روانی کشانده است.

با توجه به اطلاعات این رسانه عبری زبان، از زمان شروع جنگ در غزه، حدود ۹ هزار نفر از نظامیان اسرائیلی به مراکز روان درمانی مراجعه کرده‌اند و درخواست دریافت کمک‌های درمانی کرده‌اند. حداقل یک چهارم این افراد به شکل کامل از کار افتاده‌اند و امکان بازگشت آنها به جبهه جنگ وجود ندارد.

آحارانوت از منابع آگاه در بخش پزشکی ارتش اسرائیل نقل می‌کند که به طور کلی ۱۳ هزار نظامی کادر و احتیاط و نیز اعضای خانواده آنها در این مدت از خدمات پزشکی بهره‌مند شده‌اند، در حالی که تعداد افراد آسیب دیده در این جنگ به هزاران نفر می‌رسد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *