تکذیب حادثه تونل برفی ازنا

فرماندار ازنا، در واکنش به اخبار مبنی‌بر حادثه برای گردشگران در تونل برفی این شهرستان، اظهارات تکذیبی خود را ارائه کرد. این واکنش مناسب ترتیب‌های صحیح و دقیق در رسانه‌ها را روشن می‌کند.

خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف، بدون ارائه مدارک و اطلاعات دقیق، خبر گرفتار شدن 7 گردشگر در تونل برفی ازنا را منتشر کردند. اما فرماندار این حادثه را رد کرده و هیچ گزارش رسمی در این زمینه اعلام نشده است.

تدابیر اطلاع‌رسانی: اهمیت صحت در اخبار

فرماندار ازنا بیان کرد: “هیچ گزارشی تا این لحظه به ستاد مدیریت بحران ارسال نشده‌است.” این نکته نشان‌دهنده اهمیت ارسال اخبار دقیق و معتبر به ستادهای مربوطه است تا ابهامات و اطلاعات نادرست جلوه نکنند.

توجه به شرایط جوی: توصیه‌های فرماندار

توصیه‌های فرماندار نیز مهم است. او به کوهنوردان و گردشگران خواسته است در شرایط ناپایدار جوی از صعود به ارتفاعات اشترانکوه خودداری کنند. این نکته به اهمیت مدیریت خطرات در فصل‌های مختلف سال اشاره دارد.

اشتباه در انتشار: تجدید نظر در گزارش‌دهی

پس از پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مشخص شد که یکی از خبرگزاری‌ها و برخی کانال‌های مجازی اشتباه در انتشار خبری داشته‌اند. این نکته نشان می‌دهد که انتشار اطلاعات بدون تأیید صحت، به مشکلاتی مانند شائبه در اخبار منتهی خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *