تکذیب خبر سقوط “هواپیما یا بالگرد” در شیراز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد که طبق پیگیری‌ها و اعلام مدیرکل فرودگاه‌های فارس، هیچ سقوطی از هواپیما یا بالگرد در آسمان شیراز رخ نداده است. غلامرضا غلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز اظهار داشت: با وجود اخبار منتشر شده در فضای مجازی، اطلاعات نشان می‌دهد که هواپیمای مسافربری یا بالگردی در این منطقه سقوط نکرده است.

علت انفجار مبهم است

غلامرضا غلامی بیان کرد: “طبق اطلاعات اولیه، علت این انفجار مهیب هنوز مشخص نیست، اما احتمالاً به عنوان انفجار یک معدن در نظر گرفته می‌شود.” برای بررسی بیشتر، نیاز به پیگیری از سوی پدافند ملی و اطلاعات تکمیلی است.

تدابیر امنیتی در حال اجرا

جباریان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس اظهار کرد: “تاکنون هیچ گزارشی از سقوط هواپیما یا بالگرد در محدوده دریاچه بختگان گزارش نشده است.” نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در حال آماده‌باش کامل هستند و موضوع به دقت در حال بررسی است.

بازرسی میدانی توسط فرماندار شهرستان بختگان

بر اساس اطلاعات حاصل از رصد منطقه‌ای، شنیده شدن صدای مهیب احتمالاً ناشی از شکسته شدن دیوار صوتی بوده است. با این حال، با توجه به گزارشات محلی، فرماندار شهرستان بختگان به عنوان مأمور میدانی مسئول بررسی جزئیات موضوع شده و نیروهای امدادی و امنیتی در حال بررسی دقیق این حادثه هستند.

به‌روزرسانی‌های بیشتر به محض اطلاعات تکمیلی اعلام می‌شود.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *