تیم ملی پاراتکواندو ایران: درخشش با چهار مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

در مرحله نهایی پاراگرندپری منچستر، تیم ملی پاراتکواندو ایران با چهار مدال طلای درخشان و چهار سهمیه حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، افتخار خود را جلوه داد. این دوره از مسابقات با حضور ۷۱ تکواندوکار از ۲۲ کشور در شهر منچستر برگزار شد.

مریم عبدالله پور: فتح طلای پارالمپیک با شکست‌های پشت سر هم

مریم عبدالله پور، در وزن 47- کیلوگرم، با نتایج چشمگیری به کسب مدال طلای پارالمپیک پاریس دست یافت. او در مسابقات با شکست‌های پشت سر هم، به شکل شایسته ایکینچی از ترکیه و ایساکووا از ازبکستان را شکست داد و در دیدار نهایی با برتری مقابل آنجلیکا اسپینوزا، نفر اول پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، به کسب نشان طلایی دست یافت.

مهدی پور رهنما: قدرتمندترین مبارز با مدال طلای پارالمپیک

مهدی پور رهنما، در وزن 70- کیلوگرم، با قدرت و تصمیم، به مدال طلای پارالمپیک رسید. او با برتری مقابل شونسوکو از ژاپن و فاتح چلیک از ترکیه، مسیر خود را پر کرد و با پیروزی در دیدار نهایی مقابل علیکلوو از ازبکستان، علاوه بر طلا، سهمیه حضور در پارالمپیک پاریس را نیز به دست آورد.

علیرضا بخت: مبارزات جذاب و کسب مدال طلای دیگر

علیرضا بخت، در وزن 80- کیلوگرم، با مسابقات جذاب خود، به مدال طلای پارالمپیک دست یافت. او با برتری مقابل لوئیز مانو از مکزیک و توشتومورف از ازبکستان، در دیدار نهایی مقابل جو جئونگ هون از کره جنوبی پیروز شد و مدال طلای چهارم ایران را به خود اختصاص داد.

حامد حق شناس: طلای چهارم با پیروزی در وزن 80+ کیلوگرم

حامد حق شناس، در وزن 80+ کیلوگرم، با قرار گرفتن در دور نخست به دلیل قرعه‌کشی استراحت، در مرحله نیمه نهایی با پیروزی مقابل مهمت سامی از ترکیه، به دیدار نهایی پیش رفت. او با پیروزی در دیدار نهایی مقابل نایوان میکولیچ از کرواسی، طلای چهارم ایران در این رقابت‌ها را به دست آورد.

سعید صادقیان پور: امید حضور در پاریس با امتیازات خوب

در وزن 63- کیلوگرم، سعید صادقیان پور با حضور در مسابقات گرچه با نتایج ناامیدکننده، اما با امتیازات خوب در رنکینگ پارالمپیک، احتمال حضور در پاریس را به دست آورده است.

پایان یک موفقیت: هدایت توسعه تکواندو ایران به پارلمان پاریس

هدایت تیم ملی پاراتکواندو ایران در گروه آقایان توسط پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و الی کریمی صابر به عنوان مربی حمایت شد. عاطفه کشاورز سرمربی تیم بانوان بود و جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو نیز سرپرستی تیم را برعهده داشت. این موفقیت‌ها نشان‌دهنده توانمندی و قدرت رو به رشد تکواندوی پارالمپیک ایران است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *