جناب‌خان یلدا به تلویزیون برمی‌گردد

با نزدیک شدن به شب یلدا، برنامه‌های جذاب تلویزیونی نیز به تدریج آغاز به پخش می‌شوند. یکی از مهمترین مهمانان این جشنواره تلویزیونی شبکه نسیم، جناب خان، هنرمند برجسته، به ویژه برنامه «نسیمی‌شو» خواهد بود.

حضور حسن ریوندی در اجرای استندآپ کمدی

در شب‌های یلدایی، هنرمندان و مهمانان متنوع به تلویزیون می‌آیند تا جشن و شادی را به خانواده‌ها هدیه دهند. حسن ریوندی نیز از این هنرمندان بوده که استندآپ کمدی خنده‌دار خود را به نمایش گذاشته است.

برنامه نسیمی‌شو و گشایش یلدا

برنامه «نسیمی‌شو» با تهیه‌کنندگی و اجرای پرهام عمرانی، جدیدترین برنامه شبکه نسیم است که در شب یلدا به آنتن رفته است. این برنامه با ماموریت معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و نمایش تصاویر ناشناخته از این برنامه‌ها، جذابیت خود را افزایش می‌دهد.

میهمانی جناب خان در شب یلدا

شب یلدا در برنامه «نسیمی‌شو» میزبان بسیاری از هنرمندان معروف است و یکی از مهمترین مهمانان این برنامه، جناب خان خواهد بود. این حضور برای تماشاگران جشن و شادی بیشتری به همراه خواهد داشت.

بخش‌های جذاب و متنوع برنامه

در این برنامه یلدایی، بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است. عوامل و مجریان برنامه‌های محبوب شبکه نسیم همچون بگو بخند، سرنخ، نسیم آوا، نمای رادیو و… در این شب حاضرند تا جشن و شادی را به اشتراک بگذارند.

پنجشنبه و جمعه شب، ۱۹:۳۰: شبکه نسیم

برنامه «نسیمی‌شو» با بیش از ۱۰۰ دقیقه محتوای خنده‌دار و سرگرم‌کننده، پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. این برنامه خنده و سرگرمی را به تماشاگران ارائه می‌دهد و از جشنواره یلدا به بهترین نحو استقبال می‌کند.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *