حملات مقاومت لبنان به پایگاه‌ نظامی و تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل


حملات پی درپی مقاومت اسلامی لبنان به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان با اعلام بیانیه‌های جداگانه، اقدام به حملات متعدد به پایگاه‌های نظامی و تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی کرد. رزمندگان مقاومت با استفاده از سلاح‌های مناسب، اقدام به قرار دادن این پایگاه‌ها در شهرک‌های اشغالی صهیونیست‌نشین نموده و تلفاتی به دشمن وارد ساخته‌اند.

حمایت از ملت فلسطین و مقاومت نوار غزه

مقاومت اسلامی لبنان، با هدف حمایت از ملت فلسطین و مقاومت شجاع نوار غزه، در بیانیه‌های خود اعلام کرده که این حملات جوابی به تجاوزات مداوم اشغالگران به اراضی مقدس فلسطین است. این اقدامات نشان از اعتزاز و اعتماد به مبارزات ملت فلسطینی دارد.

تجدید حملات به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی

بیانیه دوم مقاومت اسلامی لبنان می‌آورد که رزمندگان با تأکید بر حمایت از مقاومت نوار غزه، پایگاه نظامی «حدب یارون» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده‌اند. این اقدامات به عنوان پیام قاطع به رژیم صهیونیستی در پاسخ به تجاوزات آن توسط مقاومت انجام گرفته است.

آشنایی با افزایش حملات مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی

با تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ادامه نسل‌کشی‌ها، مقاومت اسلامی لبنان نه تنها حملات پهپادی، راکتی، و موشکی به پایگاه‌های رژیم اسرائیل را افزایش داده بلکه با افشای بی‌سابقه جنایات رژیم صهیونیستی نیز به علنی اقدام به حملات نموده است.

تأکید بر حمایت مقاومت اسلامی لبنان از ملت فلسطین و نقض طرح‌های جنایی رژیم صهیونیستی

با توجه به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حملات مقاومت اسلامی لبنان نقض طرح‌های جنایی این رژیم را نشان از تعهد مستمر به حقوق ملت فلسطین و مبارزات آنها می‌داند. این حملات به عنوان نشانی از اتحاد و همبستگی با ملت فلسطین توسط مقاومت اسلامی لبنان به ثبات رسیده است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *