حمله پهپادی ارتش یمن به شهر بندری «ایلات» در فلسطین اشغالی


حمله به ام‌الرشراش در جنوب فلسطین اشغالی

ارتش یمن با انتشار بیانیه رسمی از حمله پهپادی به شهر بندری ایلات در فلسطین اشغالی خبر داد. «یحیى سریع»، سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که این حملات به ایلات اشغالی صهیونیستی، در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین صورت گرفته است. اهداف حساس و اهم منطقه «ام‌الرشراش» در جنوب فلسطین اشغالی به عنوان هدف حملات پهپادی قرار گرفته‌اند.

پیام قاطع ارتش یمن برای توقف حملات به غزه

سریع تأکید کرد که این حملات پهپادی تا زمان توقف کامل حملات به غزه ادامه خواهد داشت. این اقدام نشان از تصمیم واضح ارتش یمن در حمایت از مردم مظلوم غزه و مقاومت فلسطین است.

تحولات در منطقه و واکنش ارتش یمن

حضور نیروهای مسلح یمن در تحولات منطقه و واکنش‌های قاطع به جنایات رژیم صهیونیستی، نشان از تصمیم جدی این کشور در حمایت از مظلومان فلسطین است.

دعوت به حمایت از آرمان فلسطین

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از امت اسلامی و عربی و آزادگان جهان خواست مواضع شریفی در قبال آرمان فلسطین اتخاذ و از مقاومت آن حمایت کنند. این دعوت نشان از تضامن یمن با مردم فلسطین و حمایت از حقوق آنان در مقابل سرکوب و جنایات رژیم صهیونیستی است.

تأکید بر همبستگی اسلامی و عربی

این اقدام ارتش یمن همچنین نشان از تأکید بر همبستگی اسلامی و عربی در مواجهه با سرکوب و اجرای حقوق ملت فلسطین است. آنان از سایر کشورهای اسلامی و عربی خواسته‌اند تا با انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی، در مقابله با سرکوب مردم فلسطین نقش فعّالی داشته باشند.

خاتمه با پیام قاطع ارتش یمن به جهان اسلام و عربی

با این اقدام مؤثر ارتش یمن، پیام قاطعی به دنیای اسلام و عربی ارسال شده است که تا زمان توقف حملات به غزه، این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت. این تصمیم نشان از وحدت اسلامی و عربی در مقابله با سرکوب و ستم به مردم فلسطین دارد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *