درخشش کاراته‌کاهای قمی در آسیا و کسب مدال برنز

در یک رویداد افتخارآفرین برای ورزش ایران و به خصوص استان قم، دو برادر کاراته‌کا، مرتضی و محمود نعمتی، موفق شدند در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یابند. این دو ورزشکار ارزنده که از باشگاه استقلال قم راهی این رقابت‌ها شده بودند، با نمایش فنی و قدرتمند خود، افتخار بزرگی را برای کشور و استان خود رقم زدند.

تیم ملی کاراته ایران که در این مسابقات با ترکیبی از بهترین کاراته‌کاهای کشور حضور داشت، در دور اول با نتیجه قاطع ۳ بر صفر از سد تیم ازبکستان گذشت. در این دیدار، مهدی عاشوری، محمود نعمتی و علیرضا حیدری موفق شدند با عملکرد درخشانی که داشتند، تیم ملی را به مرحله بعد هدایت کنند.

هرچند تیم ملی در نیمه نهایی مقابل تیم قدرتمند ژاپن شکست خورد، اما با روحیه‌ای بالا به مصاف تیم کویت رفت و در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و مدال برنز ارزشمند این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است که استاد علیرضا کتیرایی، مربی باسابقه و باتجربه قمی، به عنوان مربی تیم ملی کاراته ایران در این مسابقات حضور داشت و با دانش و تجربه‌ی خود، نقش مهمی در موفقیت تیم ایفا کرد.

با کسب این مدال، تیم ملی کاراته ایران علاوه بر افتخارآفرینی برای کشور، موفق شد سهمیه حضور در مسابقات جهانی کاراته که به میزبانی اسپانیا برگزار خواهد شد را نیز کسب کند.

این موفقیت بزرگ، نشان از رشد و پیشرفت کاراته در استان قم و کشور دارد و امید است که این موفقیت‌ها در آینده نیز ادامه یابد.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *