دستگیری ۳۲ پشتیبان تروریست‌های انفجار ‌کرمان


دادستان کرمان اعلام کرد که پس از انفجار تروریستی در این شهر، تمام عوامل دخیل در این حادثه دستگیر و بازداشت شده‌اند. این اقدام سریع واکنشی به وقوع انفجار بوده و در طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شده است.

مراحل عملیات شناسایی تروریست‌ها

عملیات شناسایی تروریست‌ها در سه مرحله انجام شده است. در مرحله اول، بررسی‌های پیشگیری و برآورد اطلاعاتی انجام شد. در مرحله دوم، طرح و برنامه مورد بررسی قرار گرفت و در مرحله سوم، اقدامات اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفت.

آمادگی امنیتی برای مراسم‌ها

دادستان کرمان به تدابیر امنیتی برای مراسم‌های عزاداری پرداخته و از چند ماه قبل به تامین امنیت این مراسم پرداخته است. این تدابیر منجر به کشف 16 بمب قبل از برگزاری مراسم شده است.

تهدیدات دشمن و اقدامات پیشگیرانه

در پرده‌ای از تهدیدات دشمن، دادستان کرمان اظهار داشته که حجم تهدیدات در سال جاری بسیار زیاد بوده است. او افزوده که اقدامات پیشگیرانه و افزایش تعداد نیروها به اقدامات موفقی در کاهش تهدیدات منجر شده است.

دستگیری 23 عنصر داعشی

دادستان اطلاعاتی ارائه داده که در دو ماه گذشته 23 عنصر داعشی در استان کرمان دستگیر شده‌اند. این افراد متهم به انجام اقدامات تروریستی بوده‌اند و در حال حاضر مراحل بازجویی و تحقیقات ادامه دارد.

نتیجه‌گیری

با دستگیری 32 پشتیبان تروریستی و انجام موفقیت‌آمیز مراحل شناسایی، قوه قضائیه استان کرمان نشان داده است که به‌طور جدی با تهدیدات امنیتی برخورد می‌کند. این اقدامات موثر نه تنها جلوی انجام عملیات تروریستی گرفته بلکه اطمینان از امنیت مراسم‌های عزاداری را نیز فراهم کرده است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *