دیدار هزاران نفر از مردم کرمان و خوزستان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره)


امروز صبح، حضور گسترده و شگفت‌انگیز مردم کرمان و خوزستان در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، یک دیدار تاریخی را رقم زد. هزاران نفر از مردم این منطقه با اشتیاق و محبت، صبح امروز در این مراسم شرکت کردند.

در این دیدار، بالای جایگاه سخنرانی رهبر انقلاب، آیه‌ای از قرآن مجید نصب شده بود که پیام‌آور ایثار و مقاومت برجسته بود. این سخنرانی در کنار تصاویری از شهدای جبهه مقاومت و رویدادهای تاریخی معاصر ایران، یک تجربه زیبا از وحدت و اراده ملت ایران ارائه داد.

نمادهای جهانی مقاومت در یک نگاه

در این محفل تاریخی، تمثال‌هایی از شهدای جهانی مقاومت، از جمله شهید ابومهدی المهندس و شهدای حماس، حزب‌الله، و انصارالله، به همراه تصاویری از شهدای لشکر فاطمیون و جهاد اسلامی ایران، به چشم می‌خوردند. این نمادها نمایانگر همبستگی و اتحاد جهانی در مقابل استکبار و ظلم بودند.

گرافیک از دوران جهاد تا تشییع سلیمانی

در دیوار ایوان حسینیه، تصاویر گرافیکی از دوران جهاد اسلامی تا تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی نصب شده بود. این تصاویر هنری، مسیر پرفت‌وآمد جهادی ایران از گذشته تا حال و شخصیت‌های برجسته این مسیر را به تصویر کشیده بود.

نقش زیبای شهدای خوزستان

در سوی دیگر دیوار، تصاویری از شهدای خوزستان که در راه حق و حقیقت فدا شده‌اند، گردآوری شده بود. نام‌هایی همچون بهنام محمدی، علی هاشمی، محمد جهان‌آرا، حمید تقوی، و حسین علم‌الهدی، به عنوان نمونه‌هایی از ایثار و شجاعت این سرزمین برجسته شده بودند.

به نظر می‌رسد که این دیدار نه تنها نمادی از اتحاد مردم با نظام اسلامی بلکه یک رویداد تاریخی است که تاثیرات آن بر افکار و اندیشه‌های عمومی به شدت قابل توجه است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *