روبیکا هم از ماهپار ست اداری خرید!

شرکت‌های کوچک و بزرگ بسیاری هستند که در حال حاضر با ماپار همکاری می‌کنند. در طول این ۱۵ سال برندهای مدرن و شناخته شده فراوانی بودند که از ماهپار ست اداری بانوان خریداری کرده‌اند. چندی پیش، روبیکا نیز به عنوان صنعتی پیش‌گام به یکی از مشتریان اصلی برند ماهپار تبدیل شد. گاهی خرید سِت اداری برای کمپانی‌ها، شرکت‌ها و موسسات مختلف یکی از مهمترین نیازهایی است که به هویت برند کمک بسزایی می‌کند. انتخاب مزونی که ست اداری با کیفیت و خوش‌پوشی ارائه دهد، کار سختی است اما ماهپار کنار شماست تا با خیالی راحت و آسوده بتوانید ست اداری خوش دوخت و مناسبی را برای پرسنل خود تهیه کنید.

چه برندهایی که از ماهپار ست اداری می‌خرند؟

ماهپار در کنار روبیکا، انتخاب اول برندهای نام آشنایی مثل درخت دانش، رامک خودرو، زامیاد، شاتل، سامان باتری، صاایران، پگاه و… همچنین سازمان‌ها و ارگان‌های مطرحی مثل شهرداری تهران، شرکت مخابرات تهران، دانشگاه آزاد اسلامی برندهای نامدار و بزرگی هستند که ست‌های اداری خود را از ماهپار تهیه می‌کنند.

ماهپار به عنوان صنعتی پیشگام در زمینه مد و پوشاک در طول ۱۵ سال گذشته در کنار سازمان‌ها و شرکت‌های مطرحی بوده و همین عامل باعث شده تا به یکی از بزرگترین تامین‌کنندگان بازار در زمینه یونیفرم اداری تبدیل شود. 

ماهپار، انتخاب اول برندها برای خرید ست اداری

چندی پیش یکی از برندهای مشهور و نام آشنا که دیگر همه آن را می‌شناسیم؛ یعنی «روبیکا» به باشگاه مشتریان ماهپار پیوست و برای پرسنل اداری خود، ست اداری خریداری کرد. البته این اولین باری نیست که یک شرکت مدرن و خوش‌آوازه از ماهپار خرید می‌کند. 

برندهای مختلف همواره به خاطر کیفیت دوخت بالا، کیفیت پارچه‌ها و تنوع ست اداری ماهپار، برای پرسنل خود خرید کرده‌اند. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ مثل روبیکا از ماهپار برای خرید ست اداری، بن هدیه و… برای پرسنل بانوان خود، مانتو شلوار خریداری کرده‌اند.

روبیکا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه ارائه خدمات هوشمند موبایلی شناخته می‌شود که در حال حاضر یکی از مشتریان برند ماهپار است. این شرکت یکی از مشتریان بزرگ و نوین ماهپار محسوب می‌شود که چندی پیش، یونیفرم اداری بانوان خود را از ماهپار خریداری کرد. 

چرا باید از ماهپار ست اداری بخریم؟

چندین عامل مهم و اساسی باعث شده تا ماهپار انتخاب اول این برندها باشد. نخستین عامل کیفیت بالای پارچه‌های ست اداری است. انتخاب پارچه مناسب برای خرید ست اداری می‌تواند کلید داشتن ظاهری شیک، profesional و با اعتماد به نفس باشد. با در نظر گرفتن آب و هوا، نوع شغل، بودجه و سبک شخصی خود، می‌توانید پارچه‌ای را انتخاب کنید که نه تنها زیبا به نظر برسد، بلکه راحت و بادوام نیز باشد.

پارچه‌های مختلفی برای ست‌های اداری در ماهپار وجود دارند، هر کدام با مزایا و ویژگی خاص خود را دارند. به عنوان مثال، پشم و مخمل گرما و ظرافت را ارائه می‌کنند، در حالی که پلی‌استر و نایلون بادوام و ضد چروک هستند. پنبه و ابریشم نیز گزینه‌های محبوبی هستند که نرمی و تنفس‌پذیری را به ارمغان می‌آورند.

شرکت‌ها و برندهای مختلف با کمی دقت و سلیقه، می‌توانند ست اداری با پارچه‌ای را انتخاب کنند که پوشش پرسنل خود را به سطح بالاتری ارتقا دهند و کارمندان شما را در تمام طول روز شیک و رسمی نگه دارند. به یاد داشته باشید که پارچه مناسب فقط یک بخش از ست اداری شماست. برای داشتن ظاهری کامل و متناسب با برند خود، به انتخاب لباس‌های مناسب با فرم بدن پرسنل و اکسسوری‌های شیک نیز توجه کنید.

عامل بعدی، تنوع کارهایی است که ماهپار ارائه می‌دهد. تنوع در رنگ، تنوع در پارچه و تنوع در دوخت باعث شده تا بسیاری از برندهای خوش‌آوازه انتخاب اول‌شان ماهپار باشد. از این رو اگر شما به پرسنل خود احترام می‌گذارید و به دنبال یک ست اداری جذاب و خوش‌پوش برای کارمندان خانم خود هستید، ماهپار می‌تواند خدمات عالی به شما ارائه دهد.

انتخاب ماهپار، انتخاب شیک‌پوشی، کیفیت و آسایش است

ماهپار تنها یک برند تولید کننده مانتو شلوار اداری نیست، بلکه مجموعه‌ای از خلاقیت، ظرافت و تعهد به کیفیت است که در هر تار و پود مانتو شلوارهایش نمود پیدا می‌کند. این برند با درک عمیق نیازهای بانوان شاغل و توجه به مد روز، مانتو شلوارهایی را طراحی و تولید می‌کند که علاوه بر زیبایی و شیک بودن، از نظر کیفی نیز در بالاترین سطح قرار دارند. ماهپار با ارائه مانتو شلوار در مدل‌های مختلف از جمله یقه انگلیسی، یقه آمریکایی، کتی، پانچو و … و همچنین رنگ‌ها و طرح‌های متنوع، به شما کمک می‌کند تا با هر سلیقه و سبکی که دارید، بتوانید مانتو شلوار اداری مورد علاقه خود را پیدا کنید.

.

.

.نکته قابل توجه : این مقاله یک رپورتاژ آگهی است و توسط سفارش دهنده تهیه شده است و مسئولیت محتوای ارائه شده یا خدمات معرفی شده بر عهده مجله خبری مسیر آنلاین نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *