ساینا به ناوگان تاکسیرانی وارد می شود؟

## نوسازی ناوگان تاکسیرانی با ورود دو مدل جدید

با ورود دو خودروی جدید به چرخه تاکسیرانی کشور، انقلاب بزرگی در این صنعت در حال شکل گیری است. سید سجاد انوشه، معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، از اضافه شدن دو مدل جدید تاکسی به ناوگان خبر داد.

وی با تأکید بر اینکه “سمند سورن” به زودی از ناوگان تاکسیرانی خارج خواهد شد، از رونمایی “چانگان” به عنوان یکی از مدل‌های جدید تاکسی خبر داد. این خودرو هم اکنون پلاک تاکسی دریافت کرده و به زودی به عنوان یک تاکسی رسمی در خیابان‌ها حضور خواهد داشت.

انوشه همچنین از “جی ۴” تولید شده توسط کرمان موتور به عنوان دومین خودروی جدید خبر داد. وی با اعلام اینکه کرمان موتور تمامی مراحل لازم برای ورود این خودرو به ناوگان تاکسیرانی را به انجام رسانده، از اضافه شدن این مدل جدید به ناوگان در دو هفته آینده خبر داد.

معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به جلسه خود با مدیرعامل سایپا، در مورد وضعیت “ساینا” به عنوان یک گزینه جدید برای ناوگان تاکسیرانی توضیحاتی ارائه داد. وی گفت: سایپا هنوز آماده نیست تا “ساینا” را به ناوگان تاکسیرانی اضافه کند و در حال تکمیل خدمات قبلی خود است. به محض آمادگی سایپا برای تولید “ساینا” به عنوان تاکسی، این خودرو نیز به ناوگان کشور اضافه خواهد شد.

انوشه با اشاره به اختصاص ۳۰۰۰ دستگاه خودرو برای نوسازی تاکسی های فرسوده به شهرداری های کشور، از مهلت دو ماهه برای ورود این تعداد تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور خبر داد. وی گفت: اکثر این خودروها “چانگان” و “جی ۴” برای کرمان موتور هستند و حتی پیش بینی کرده ایم که کرمان موتور دستگاه های بیشتری را برای ورود به این ناوگان در اختیار ما قرار دهد.

معاون امور شهرداری ها سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاکید بر آغاز شدن مهلت دو ماهه برای ورود ۳۰۰۰ خودروی تاکسی جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور، گفت: شهرداری هایی که اقدامات لازم برای ورود این خودروها به ناوگان خود را انجام دهند، در اولویت قرار می گیرند. برای ورود این خودرو به ناوگان تاکسیرانی سقفی برای شهرها در نظر گرفته نشده و هر شهری که مطالبه خود را اعلام کند و در مدت زمان کوتاهی اقدامات لازم را برای تکمیل درخواستش انجام دهد، در اولویت است.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *