ستایشی از سمت سخنگویی قوه قضاییه خداحافظی کرد


مسعود ستایشی، چهره‌ای شناخته شده در عرصه اطلاع‌رسانی قوه قضاییه، امروز در نشست خبری اختصاصی اعلام کرد که دوره مسئولیتش به عنوان سخنگوی قوه قضاییه به پایان رسیده است. این خبر در حالی منتشر شد که ستایشی پس از برگزاری ۴۷ نشست خبری و فعالیت‌های گسترده در این حوزه، به این سمت خداحافظی گفت.

پایانی بر دوران پرچالش

ستایشی در این نشست خبری، ضمن ابراز قدردانی فراوان از همکاری و تعامل اصحاب رسانه‌ای، به بیان احساسات و تجربیات خود از دوران مسئولیتش پرداخت. وی با تأکید بر اینکه «هر آمدنی رفتنی دارد»، از اهمیت داشتن حضوری آبرومندانه و پرنشاط در این سمت سخن گفت.

لحظات فراموش نشدنی

ستایشی دوران سخنگویی خود را دوره‌ای پر از مصائب و چالش‌ها توصیف کرد اما همزمان آن را دوره‌ای فراموش نشدنی در زندگی خود عنوان نمود. وی خاطرنشان کرد که تجربیات به دست آمده در این دوران، غنای فردی او را افزایش داده است.

تأکید بر ادامه تعامل با رسانه‌ها

وی در پایان، تأکید کرد که گرچه از سمت سخنگویی قوه قضاییه خداحافظی می‌کند، اما همچنان بر اهمیت ادامه تعامل سازنده و مثبت با رسانه‌ها و اصحاب رسانه تأکید دارد. ستایشی از نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف سخن گفت و از آن‌ها خواست تا در ادامه مسیر نیز همچون گذشته به نقد سازنده و ارتباط مؤثر با قوه قضاییه ادامه دهند.

دوران سخنگویی مسعود ستایشی در قوه قضاییه، دوره‌ای بود که با فراز و فرود‌های بسیاری همراه بود. حال که وی از این سمت کناره‌گیری کرده، جامعه منتظر است تا ببیند چه کسی راه وی را ادامه خواهد داد و چگونه روابط بین قوه قضاییه و رسانه‌ها در دوره جدید شکل خواهد گرفت.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *