سردار رادان: مالخرها دیگر آرامش نخواهند داشت

در حاشیه سفر به استان خراسان رضوی، سردار احمدرضا رادان، فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از تلاش قاطع پلیس برای مقابله با سرقت‌ها خبر داد و اعلام کرد: “مالخرها دیگر آرامش نخواهند داشت.”

نمایشگاه کشفیات پلیس مشهد

سردار رادان در بازدید از نمایشگاه کشفیات یک‌هزار گوشی تلفن همراه سرقتی پلیس مشهد در اجرای طرح اقتدار شرکت کرد. پس از گفت‌وگو با عاملان سرقت‌ها و مالخران، اظهاراتی داشت و تأکید کرد: “امروز شاهد بودیم بعضی از این سارقان روزی حداقل 5 تا 6 سرقت گوشی تلفن همراه داشتند. این نشان‌دهنده آن است که برای آن‌ها سرقت‌ها به یک امر روزانه تبدیل شده است.”

تدابیر جدید برای مقابله با سرقت

فرمانده‌کل انتظامی اعلام کرد: “سال جاری را سال سختی برای مالخران اعلام کرده‌ایم و در همه استان‌ها کار اطلاعاتی و برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و همچنین برخورد قضائی قاطعانه انجام شده و ادامه دارد.”

وی تاکید کرد: “ما به مردم عزیز قول دادیم که در بحران سرقت و معتادان متجاهر کاری کنیم تا دغدغه آنها کمتر شود. به‌زودی طرح کنترل الکترونیکی سارقان سابقه‌دار با موافقت رئیس قوه قضائیه و دادستانی‌کل آغاز خواهیم کرد.”

طرح کنترل الکترونیکی برای سارقان سابقه‌دار

سردار رادان افزود: “در آینده نزدیک، سارقانی که بیش از 4 مورد محکومیت کیفری دارند و جزو سارقان سابقه‌دار هستند، تحت کنترل الکترونیکی قرار می‌گیرند. این طرح در سه استان آغاز و سپس در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.”

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *