سردار قاآنی: مدعی بزرگ‌ترین ارتش خاورمیانه بودند اما جریان مقاومت آن ها را در هم تنید

در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی، سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه، به مقاومت فلسطینیان در عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد. وی اظهار داشت که این عملیات هماهنگ نهادهای مقاومت باعث تنیدگی در ساختار نظامی دشمن شده و نشان‌دهنده دوام و استقامت مقاومت در مقابل دشمنان بوده است.

۲. مقاومت فلسطین در برابر ادعای ارتش بزرگ

سردار قاآنی به ارتش بزرگ اسرائیل اشاره کرده و اظهار کرده است که این ارتش، با تمام توان پشت آن، در برابر مقاومت ناتوان بوده و توانایی مقاومت را در هم تنیده است. او بیان کرده که رزمندگان فلسطینی با شجاعت و هماهنگی، این ارتش را در میدان جنگ شکست داده‌اند.

تحلیل نقاط قوت و ضعف دشمن

۱. مقاومت مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی

سردار قاآنی به ضعف‌ها و ناکارآمدی دشمنان مقاومت، به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی، اشاره کرده و بیان کرده است که تلاش آمریکا در حمایت از اسرائیل برخوردار از عواقب ناپسند خواهد بود.

۲. استقامت ملت ایران در مقابل فشارها

سردار قاآنی با اشاره به استقامت ملت ایران در مقابل فشارها و تحریم‌ها، اظهار داشته است که ملت ایران ثابت کرده که هیچ تروریسمی نمی‌تواند اراده و انسجام ملی آنها را لرزان کند.

بررسی واقعیت‌ها

۱. مقاومت غزه در برابر حملات شدید

سردار قاآنی به مقاومت غزه در برابر حملات شدید رژیم صهیونیستی اشاره کرد و بیان کرد که این سرزمین با وجود بمباران‌ها، 79 روز است که در مقابل نیروهای دشمن ایستاده و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

۲. تصویر شکست‌های رژیم صهیونیستی

وی به تصاویری از شکست‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و بیان کرد که هر روز تلفات دشمن بیشتر می‌شود و مقاومت به شکلی محکم و استوار ادامه می‌یابد. او همچنین با اشاره به شهادت شهید سلیمانی، نشان داد که مقاومت در تشیع به معنای حمایت از مقاومت در فلسطین و برخورد با دشمنان است.

نهایی‌ترین پیام

سردار قاآنی به پیام تسلیت و تبریک به بازماندگان حادثه تروریستی کرمان پایان داد و تأکید کرد که جمهوری اسلامی هرگز از مسیر ریشه‌کن کردن دشمن خود منصرف نخواهد شد. او به همگان تأکید کرد که می‌بایست از تجربیات شهید سلیمانی بهره‌مند شده و به مسیر ایشان ادامه داد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *