“سید تیمور حسینی” رئیس پلیس راهور فراجا شد

با حکم فرمانده‌کل انتظامی، سردار سید تیمور حسینی به عنوان رئیس پلیس راهور منصوب شد. این ترقی نشان‌دهنده تجربیات و توانمندی‌های این فرد در زمینه نظارت و مدیریت راهور است.

مسیر حرکت از کلانتری تا رئیسی پلیس راهور

سردار حسینی، با آغاز خدمت به عنوان کلانتر ارشد در مناطق راهور، سابقه‌ای پربار در فعالیت‌های نظارتی دارد. او در سال 87 مسئولیت راهنمایی و رانندگی استان گیلان را بر عهده گرفت و با اختصاص وظایف جدید به این استان منتقل شد.

رئیس دانشکده علوم و فنون راهور

او در ابتدای سال 90 به عنوان رئیس دانشکده علوم و فنون راهور منصوب شد و در این زمینه به ارتقاء دانش و تخصص نیروهای نظامی در حوزه راهور کمک کرد.

سابقه به عنوان رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ

در فروردین ماه سال 93، سردار حسینی به عنوان رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ منصوب شد و نقش بسزایی در مدیریت نظامی و تنظیم ترافیک پررنگ این شهر را داشت.

راهنمایی و رانندگی: از سابقه تا تعهد به خدمت عالی

در آبان ماه سال 95، سردار حسینی برای دومین بار به دانشکده راهور منتقل شد و از سال 99 به سمت جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرمانده‌کل انتظامی منصوب شد.

جایگزینی در پست رئیس پلیس راهور

گزارش این تغییرات نشان می‌دهد که سردار سید کمال هادیانفر از پست رئیس پلیس راهور جدا شده و سردار سید تیمور حسینی با تجربیات گسترده‌ای که در سال‌های خدمت خود کسب کرده است، این پست را بر عهده گرفته است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *