شاهچراغی: منتظر نظر شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیکی هستیم


رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، در انتخابات ۱۱ اسفند حدود ۶۵ هزار شعبه ایجاد می‌شود و تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری این رویداد فراهم و آماده شده‌اند.

سیدمحمدتقی شاهچراغی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در استان بوشهر فراهم است و این به علت تلاش و خدمات استاندار و دست‌اندرکاران ستاد انتخابات استان بوشهر است.

توازن در تبلیغات انتخاباتی

وی افزود: توافقات بر اساس عدالت انتخاباتی برای آگاهی مردم از کاندیداها و رأی‌دهندگان به‌صورت ملی اجرا شده و از طریق شبکه‌های محلی در ایام تبلیغات کاندیداها، طرفداران، احزاب و گروه‌ها قابل دسترسی خواهد بود.

تسهیل در ارتباط با مردم

رئیس ستاد انتخابات با تقدیر از صداوسیما اظهار کرد: این رسانه ملی برای هر حوزه انتخاباتی یک شبکه محلی طراحی کرده و این فرصت را برای معرفی کاندیداها با رعایت عدالت انتخاباتی فراهم کرده است.

استفاده از ظرفیت پیام‌رسان‌ها

وی اظهار کرد: وزارت ارتباطات شرایط لازم را برای استفاده از ظرفیت پیام‌رسان‌ها و اپراتورهای مختلف در کشور فراهم کرده است و این ظرفیت در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

امکان اطلاع‌رسانی مؤثر

شاهچراغی توضیح داد: دولت نیز برابر قانون می‌تواند از فضاهای عمومی برای اطلاع‌رسانی در اختیار نهادهای عمومی مانند شهرداری‌ها قرار دهد تا داوطلبان از این فضاها برای معرفی خود استفاده کنند.

آمادگی برای انتخابات الکترونیکی

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: تا آخر آذر ماه فرصت وجود دارد که استان‌ها و هیئت‌های اجرایی در صورت نیاز پیشنهادی برای تغییر شعبه انتخابات بر اساس قوانین بارگذاری کنند و از آن‌جا تا پایان سال، پیشنهادات مربوط به انتخابات الکترونیکی نیز به شورای نگهبان ارائه شده است.

آرمان‌ها در راستای رشد و توسعه کشور

وی به پایان رساند: امیدوارم با خدمتگزاری مداوم دولت، در راستای تقویت اتحاد و همدلی مردم، رشد و توسعه کشور را حمایت کنیم و در روز ۱۱ اسفند، مردم با حضور فعّال خود در انتخابات، پیام خود را به دنیا بدهند.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *