شکنجه و مرگ یک معتاد در کمپ‌های غیرمجاز کرج

## مرگ مشکوک در کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز: پرونده ای هولناک

ماجرای مرگ مشکوک میلاد 29 ساله، معتاد در کمپی غیرمجاز در کرج، پرونده ای هولناک را برای دستگاه قضایی رقم زده است. این پرونده با گزارش مرگ میلاد به بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی کرج آغاز شد.

با دستور بازپرس، جسد میلاد به پزشکی قانونی منتقل شد و همزمان، کارآگاهان جنایی به بررسی کمپ پرداختند. تحقیقات نشان داد که کمپ بدون مجوز و به صورت غیرقانونی فعالیت می کرده و به بستری کردن معتادان می پرداخته است. بلافاصله با دستور دادستانی، کمپ غیرمجاز پلمپ و تعطیل شد. اما پیش از تعطیلی، مرگ مشکوک دیگری در بیمارستان رخ داد: یکی دیگر از مددجویان این کمپ به طرز مرموزی جان باخت.

بررسی دوربین های مدار بسته کمپ، نکته قابل توجهی را آشکار کرد. در فیلمی که ابتدا به کارآگاهان نشان داده شد، هیچ اثری از معتادان یا اعضای کمپ نبود. در عوض، کارگاه آهنگری با کارگرانی در حال فعالیت دیده می شد. با پیگیری های بازپرس، سرانجام فیلم واقعی پیدا شد و فاش شد که تعدادی از مسئولان کمپ با ضرب و شتم میلاد به قتل وی دست زده اند. آثار کبودی و شکستگی در بدن مقتول و ضربه مغزی، صحت این ادعا را تایید می کرد و علت مرگ میلاد را مشخص می ساخت.

با توجه به مدارک کشف شده، بازپرس دستور بازداشت تمام کارکنان کمپ را صادر کرد. این افراد به اتهام قتل عمد تحت بازجویی قرار گرفته اند.

این پرونده به طور جدی به مسئله فعالیت کمپ های غیرمجاز اشاره می کند. کمپ هایی که بدون مجوز و بدون هیچ هویت قانونی، در گوشه و کنار، دور از چشم دستگاه قضایی و پلیس به کار خود ادامه می دهند.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *