علیرضا جهانبخش در آستانه عبور از اسطوره‌های فوتبال ایران!

ستاره باتجربه تیم ملی ایران، علیرضا جهانبخش، با حضور در چهار بازی ملی دیگر می‌تواند رکورد تعداد بازی ملی را از آن خود کند و نام خود را در میان برترین‌های تاریخ فوتبال ایران ثبت کند.

جهانبخش که در حال حاضر 84 بازی ملی در کارنامه خود دارد، در دیدار روز سه‌شنبه مقابل ازبکستان به رکورد 85 بازی ملی خواهد رسید. با این حساب، او فقط 3 بازی ملی دیگر تا رسیدن به رکورد 87 بازی مسعود شجاعی و کریم باقری، دو اسطوره فوتبال ایران، فاصله دارد.

جهانبخش که 30 سال سن دارد، از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار است و شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی در سال‌های آینده خواهد داشت. او در بازی قبلی ایران مقابل هنگ‌کنگ عملکرد درخشانی داشت و یکی از عوامل اصلی پیروزی تیم ملی بود.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود از دور مقدماتی انتخابی جام جهانی 2026، روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ازبکستان می‌رود. هر دو تیم با 13 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و صعودشان به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطعی شده است. با این حال، پیروزی یا تساوی ایران در این دیدار می‌تواند شاگردان اسکوچیچ را در صدر گروه نگه دارد.

بدون شک، جهانبخش انگیزه زیادی برای درخشش در این بازی و رسیدن به رکورد جدیدی دارد. او با عملکرد خوب خود در این دیدار می‌تواند گامی دیگر در جهت تثبیت جایگاه خود به عنوان یکی از بهترین‌های فوتبال ایران بردارد.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *