انصارالله: عملیات‌های یمن در دریای سرخ ادامه دارد

یکی از اعضای ارشد جنبش انصارالله، “علی القحوم”، تأکید دارد که اهداف آمریکا و انگلیس از تجاوز به یمن محقق نخواهد شد. او اعلام کرده است که تا زمانی که تجاوزات به غزه ادامه دارد، عملیات‌های دریایی یمن نیز ادامه خواهد داشت. او به این نکته اشاره کرده که تجاوزات این کشورها باعث پشیمانی و پشتیبانی از عملیات‌های مقاومت یمن شده است.

تجاوزات آمریکا و انگلیس: عدم محقق شدن اهداف

علی القحوم بیان کرده است که تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن اهداف موردنظر خود را محقق نکرده و به زودی نیز نخواهد کرد. او تأکید دارد که حملات این دو کشور به مواضع قبلاً حمله شده و معروف بوده و تازگی ندارد.

پیش بینی پرداخت بهای سنگین

القحوم اظهار می‌کند: “آمریکا و انگلیس علناً جنگ را به یمن اعلام کرده‌اند و باید دریافتند که ما منتظر ضربات و پاسخ‌های قوی یمنی‌ها هستیم. نبرد ما ادامه دارد و تا زمانی که تجاوزات اسرائیل علیه غزه ادامه داشته و محاصره آن منطقه برداشته نشود، عملیات‌های ما نیز توقف نخواهد یافت.”

پایبندی یمن به حمایت از فلسطین

او تأکید دارد که یمن در سطح ملت، دولت و رهبری خود اجماع ملی دارد که حمایت از فلسطین و غزه را به‌عنوان یک اولویت معتبر می‌شناسد. این تلاش‌های آمریکا نمی‌تواند سودی به‌دست آورد و مردم یمن در این خصوص ایستادگی می‌کنند.

پیشرفت عملیات‌های یمن در دریای سرخ

تلاش برای جلوگیری از تجاوزات اسرائیل

علی القحوم اظهار می‌کند: “عملیات‌های راهبردی یمن برای ضربه زدن به رژیم صهیونیستی و جلوگیری از حرکت کشتی‌های اشغالی به فلسطین ادامه دارد. تا زمانی که تجاوزات اسرائیل متوقف نگردد، عملیات‌های ما نیز متوقف نخواهد شد.”

پاسخ به حملات هوایی آمریکا و انگلیس

در پاسخ به حملات هوایی آمریکا و انگلیس به اهداف در یمن، نیروهای یمنی موشک‌هایی به‌سمت ناوها و کشتی‌های متجاوز شلیک کردند. حملات این دو کشور در شرایطی صورت گرفته که طرح ایجاد ائتلاف دریایی ضد یمن توسط واشنگتن شکست خورده است.

تهدید به تداوم مقاومت

انصارالله اظهار داشته است که تجاوز آمریکا و انگلیس مانع ادامه حمایت یمن از ملت فلسطین نخواهد شد و این تجاوز پاسخی محکم خواهد داشت. این مسئولان تأکید دارند که کشورهای متجاوز باید مسئولیت تمام عواقب این تجاوزات را بپذیرند.

آتش به دامان تجاوزات

انتقاد از رفتار آمریکا و انگلیس

در پایان، القحوم به آمریکا و انگلیس انتقاد کرده و آنها را به‌عنوان مادر تروریسم در جهان و پروژه‌ای استعماری نابودپذیر خوانده است. او تشویق می‌کند که این دو کشور بدانند تحرکات و تجاوزات آنها مقابل مقاومت یمن شکست خواهد خورد و این مقاومت تا تحقق کامل اهدافش ادامه خواهد یافت.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *