عیادت رئیسی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان پیامبر اعظم


در دقایقی اخیر، آیت‌الله رئیسی به بیمارستان پیامبر اعظم کرمان مراجعه کرد تا از تعدادی از مجروحان حادثه تروریستی بازدید کند. این حادثه شامل دو انفجار در نزدیکی گلزار شهدای کرمان بود که باعث شهادت حدود 100 نفر و مجروحیت حدود 300 نفر گرامی شد که برای گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به این شهر آمده بودند.

تحلیل مسئولیت: داعش متهم به حمله تروریستی؟

گروه تروریستی داعش، شب گذشته با اطلاعیه‌ای مسئولیت این حادثه تروریستی را به عهده گرفت، اما بسیاری از کارشناسان با توجه به مضمون این اعلامیه که با نحوه عملکرد و بیانیه‌های داعش در گذشته مغایرت دارد، تردید کرده و به ارتباط این حادثه با داعش شک کرده‌اند.

تفاوت‌ها در بیانیه داعش و عملکرد گذشته

برخی از کارشناسان بر این باورند که تفاوت‌های بین این بیانیه و الگوی عملیات تروریستی داعش، به وضوح قابل مشاهده است. این موارد می‌تواند موجب شک و تردید در مورد واقعیت مسئولیت داعش در این حادثه شود.

تشکیک در ارتباط با داعش: آیا این حمله تروریستی دست نداشته؟

با توجه به تفاوت‌ها و ابهامات موجود در بیانیه داعش و اقدامات گذشته این گروه، بسیاری از تحلیل‌گران و کارشناسان این نظر را دارند که احتمالاً داعش دست به این حمله تروریستی نزده است و مسئولیت این حادثه ممکن است به سایر گروه‌ها یا عوامل ناشناخته باشد.

بازدید از مجروحان: حضور آیت‌الله رئیسی در بیمارستان

آیت‌الله رئیسی، در اظهارات خود پس از عیادت از مجروحان، احترام خود را به خانواده‌های معظم شهدا و تسلیت به بازماندگان ابراز کرد و ضمن تأکید بر وحدت و همبستگی مردم، از سازمان‌ها خواست تا در کمک و درمان مجروحان این حادثه تروریستی، نقش موثری ایفا نمایند.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *