قاتل فراری در زندان ارمنستان

## جنایت در مجیدیه شمالی: دستگیری همدست قاتل و فرار قاتل اصلی به ارمنستان

در یک اتفاق هولناک، روز اول اردیبهشت ماه، خبر قتل یک جوان در درگیری خیابانی در محله مجیدیه شمالی، به گوش پلیس رسید. بلافاصله، تیمی از کارآگاهان و بازپرس به محل حادثه اعزام شدند و با جسد جوانی روبرو شدند که به دلیل ضربات چاقو جان باخته بود.

تحقیقات اولیه نشان داد که قربانی به دلیل اختلافات قبلی بر سر معامله موتور سیکلت، با دو جوان دیگر در یکی از خیابان های مجیدیه شمالی قرار ملاقات گذاشته بود. در روز حادثه، دو طرف درگیری با موتورسیکلت های خود به محل قرار رسیدند و درگیری با مشت و لگد شروع شد. در نهایت، یکی از مهاجمان با چاقو به کتف قربانی ضربه زد و به همراه همدستش سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شد.

پس از گذشت پنج ماه از این جنایت، پلیس توانست مخفیگاه همدست قاتل را شناسایی کند. او در یک عملیات منسجم در منزلش در منطقه نظام آباد تهران دستگیر شد.

متهم در اعترافات خود اعلام کرد که مقتول را نمی شناخته و تنها به دلیل دوستی با قاتل اصلی در محل درگیری حضور داشته و ضربه اصلی را قاتل اصلی وارد کرده است.

با دستگیری همدست قاتل، پلیس اطلاعاتی در خصوص فرار قاتل اصلی با کمک برادرش به ارمنستان به دست آورد. پلیس ارمنستان به دلیل ورود غیرقانونی این فرد، او را دستگیر کرده است.

با دستور قاضی، همدست قاتل به زندان منتقل شده و اقدامات لازم برای بازگرداندن قاتل اصلی این پرونده به ایران در حال انجام است.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *