ماجرای عجیب طلب ۶۴ هزار دلاری استقلال از الوصل امارات

مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا مبلغ ۶۴ هزار دلار خود را از باشگاه الوصل امارات دریافت کنند، اما تاکنون موفق به این کار نشده‌اند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال در دوره سرمربیگری “فرهاد مجیدی” در لیگ قهرمانان آسیا در دیداری میزبانی از الهلال عربستان در امارات به میدان رفت. استقلال هزینه میزبانی این بازی از الهلال را مبلغ ۲۵۰ هزار دلار اعلام کرده بود.

باشگاه استقلال ۶۴ هزار دلار به عنوان پیش‌قسط به حساب باشگاه الوصل واریز کرد. سپس با رایزنی از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که این مبلغ را از مطالباتش در AFC (فدراسیون فوتبال آسیا)، برای هزینه میزبانی از الهلال عربستان، به الوصل امارات پرداخت کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست استقلال را پذیرفت و مبلغ مذکور را به حساب الوصل واریز کرد. با این حال، باشگاه استقلال اعلام کرد که این پول به حساب باشگاه برگشت داده نشده است.

مدیرعامل استقلال، علی خطیر، در سفر اخیر خود به امارات، این موضوع را پیگیری کرد. اطلاعات حاصل از پیگیری‌ها نشان می‌دهد که الوصل مبلغ ۶۴ هزار دلار را به حساب یک فرد ایرانی در باشگاه واریز کرده است، اما این فرد ادعا می‌کند که تنها می‌تواند ۳۰ هزار دلار از این مبلغ را بازپرداخت کند.

به گفته این فرد، او این پول را برای هزینه‌های خود صرف کرده و تاکنون نمی‌تواند مبلغ کل را به باشگاه برگرداند. به نظر می‌رسد مسئولان استقلال وکیلی اماراتی را برای روشن کردن موضوع و تعیین تکلیف این پول به کمک گرفته‌اند.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *