محدودیت‌های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعلام شد

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احسان مؤمنی اظهار داشت: در راستای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و به منظور تسهیل در تردد زائران و شرکت‌کنندگان در این مراسم، محدودیت‌های ترافیکی در برخی معابر و بزرگراه‌های پایتخت اعمال خواهد شد.

محدودیت‌های ترافیکی به شرح زیر است:

  • تردد خودروهای سنگین از ساعت 10 شب یکشنبه در جاده قدیم قم مسیر جنوب به شمال و مسیر پلیس راه حسن آباد به سمت شمال ممنوع است و خودروها به سمت جاده چرمشهر هدایت می‌شوند.
  • در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید رجایی از پل آزادگان ممنوعیت تردد خودروهای سنگین اعمال خواهد شد و خودروهای سنگین به سمت آزادگان شرق و غرب هدایت می‌شوند.
  • از میدان نماز اسلام شهر به سمت شرق نیز تردد خودروهای سنگین ممنوع خواهد بود و این خودروها به سمت جاده وهن آباد هدایت می‌شوند.
  • در پل فیروز آباد از جاده ورامین به سمت غرب نیز تردد خودروهای سنگین ممنوع است.
  • همچنین تمامی موتورسیکلت‌ها و خودروهای سنگین از شب یکشنبه به مناسبت مراسم ارتحال امام خمینی (ره) ممنوعیت تردد خواهند داشت.

از رانندگان و زائران محترم تقاضا می‌شود با ماموران پلیس راهور همکاری کرده و از تردد در معابر مشمول محدودیت خودداری کنند.

همچنین توصیه می‌شود زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنند.

راهور ناجا با تمام توان در حال تلاش برای روان‌سازی ترافیک در معابر شهر تهران و تسهیل در تردد زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *