واکنش هنیه به ترور صالح العاروری

رئیس دفتر سیاسی حماس، اسماعیل هنیه، در پیامی، شهادت فرمانده مجاهد حماس، صالح العاروری، را به ملت فلسطین و جهان اسلام تسلیت گفت. این حمله وحشتناک، همچنین دو فرمانده دیگر، سمیر فندی و عزام الاقرع را نیز به شهادت رساند.

ترورهای مشابه؛ یادآوری دوران‌های تاریخی حماس

هنیه با بیان اینکه ترور العاروری یادآور ترورهای گذشته حماس است، به شهادت بزرگانی همچون شیخ احمد یاسین و دکتر عبدالعزیز الرنتیسی اشاره کرد. این ترورها هیچ‌گونه تأثیری بر مسیر انقلاب و مقاومت ملت فلسطین نخواهد داشت.

خلق توانمندی در مقابله با دشمن

هنیه تأکید کرد که ملت فلسطین، با اهداء ده‌ها هزار شهید در نوار غزه، کرانه باختری و جنوب لبنان، توانایی مقابله با دشمن را دارند. این اقدامات نشان از اراده و اعتزاز مردم فلسطین در راه مقاومت است.

انحراف رژیم صهیونیستی؛ تحولات در جریان ترور

هنیه به انحرافات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ترور العاروری را به عنوان یک عمل تروریستی و نقض تمامیت ارضی لبنان محکوم کرد. او بیان کرد که دشمن قادر نخواهد بود عزم و اراده ملت فلسطین و مقاومت را خنثی کند.

آمیخته شدن خون العاروری با خون ملت فلسطین

رهبر حماس اعلام کرد که خون العاروری و برادرانش با خون ملت فلسطین در میدان نبرد قدس و الاقصی آمیخته شده و این اتحاد نشان از اراده مشترک در راه مبارزه برای آزادی و عزت است.

این واکنش‌ها نشان از تجسم یک جبهه یکپارچه مقاومت در برابر تهدیدات و ترورهای رژیم صهیونیستی است که امیدواراً موجب افزایش اراده ملت‌های منطقه برای مقاومت خواهد شد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *