واکنش پلیس آگاهی به پرونده جعل در باشگاه استقلال


در اعقاد هر قرارداد و امضای هر مدرن، امضاها و اثر انگشت‌ها جزء موارد مهمی هستند که تضمین‌کننده شناسایی صحت و اعتبار توافقات می‌باشند. اما گاهی ادعاهای جعلی در این زمینه پیش‌آمده و موجب تعدادی از پرونده‌های حقوقی می‌شوند.

با پدیده جعل در باشگاه استقلال، مسأله جدیدی در دنیای ورزش پیش آمده است. ادعاهایی که این بار از سوی “علیرضا خانی” عضو هیئت مدیره به وجود آمده و جعل امضای ایشان و یکی از همکارانشان را به اتهام می‌گیرد.

شکایت از جعل امضا

“علیرضا خانی” اعلام کرده است که امضا و اثر انگشت‌هایش از سوی «فرشید سمیعی» عضو هیئت مدیره دیگر جعل شده است. این ماجرا مربوط به قرارداد منزل گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال می‌شود.

واکنش‌ها

با اعلام این ادعا، وزارت ورزش و جوانان نیز به عنوان نهادی مهم در حوزه ورزش وارد عمل شده و حراست خود را برای پیگیری جدی این موضوع اعلام کرده است. به گفته وزیر ورزش و جوانان، پلیس آگاهی به دنبال بررسی دقیق این ادعاهاست و تا به امروز هیچ شکایتی به پلیس ثبت نشده است.

توضیحات پلیس آگاهی

مقامات پلیس آگاهی اظهار کرده‌اند که با بهره‌گیری از روش‌های کشف علمی جرم و تجهیزات نوین، می‌توانند جعلی بودن یک امضا یا نامه را کشف نمایند. اما تا به امروز، هیچ شکایتی از هیچ یک از طرفین نزد پلیس آگاهی ثبت نشده است.

پیامدها

وزارت ورزش اعلام کرده است که در صورت صحت ادعاها، با همکاری مراجع مربوطه به شدت با خاطیان برخورد خواهد کرد. اما اگر این ادعاها صحت نداشته باشند، با افرادی که با صدور نامه‌ها و اطلاعات جعلی، آرامش ورزش کشور را به خطر انداخته‌اند، با قاطعیت برخورد خواهد شد.

نتیجه‌گیری

مسئولان مرتبط موظف به پیگیری دقیق این امر هستند و انتظار می‌رود که نتیجه دقیق و روشن این بررسی به زودی اعلام شود. این ماجرا نشان‌دهنده اهمیت امنیت و اعتبار در مدیریت امور باشگاهی است و نقض آن ممکن است پیامدهای جدی را برای همه طرفین به همراه داشته باشد.

با احترام ، مجله خبری مسیر انلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *