وزارت راه ادعاهای کذب دربارۀ بذرپاش را رد کرد

در واکنش به شایعات منتشر شده در فضای رسانه‌ای پیرامون فعالیت‌های انتخاباتی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، و ادعاهای مطرح شده مبنی بر تذکرات از سوی رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور، وزارت راه و شهرسازی این ادعاها را قاطعانه رد کرد.

تمرکز کامل بذرپاش بر امور وزارتخانه

بنا به اطلاعیه مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وقت و انرژی خویش را صرف مدیریت و توسعه پروژه‌های مهم وزارتخانه نموده است. این اقدامات شامل برگزاری جلسات مکرر، دیدارهای استانی، سفرها و سرکشی‌ها به منظور رسیدگی به مسائل حوزه مسکن و حمل و نقل می‌شود.

پیشبرد پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای

بذرپاش با تلاش‌های مستمر خود در راستای پیشبرد پروژه‌های «مسکن مردم» و «ایران راه» به عنوان دو کلان پروژه مهم وزارتخانه، به دنبال بهبود وضعیت زندگی شهروندان و توسعه زیرساخت‌های کشور است.

بی‌تأثیری هیاهوهای سیاسی بر عزم وزارت راه

وزارت راه و شهرسازی همچنین اعلام داشته که هیچ یک از هیاهوهای سیاسی و خبرسازی‌های کذب نمی‌تواند بر عزم راسخ مدیران ارشد و کارکنان این وزارتخانه، به عنوان نهاد پیشران توسعه کشور، خللی وارد آورد.

تکذیب قاطع اخبار کذب

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، با تأکید بر کذب بودن این اخبار منتشر شده در فضای مجازی و رسانه‌های وابسته به جریان‌های خاص، هرگونه اتهام و شایعه‌پراکنی را شدیداً رد کرد و این رفتارها را ناشی از بی‌اخلاقی رسانه‌ای دانست.

جمع‌بندی

در نهایت، وزارت راه و شهرسازی با صدور این اطلاعیه، هدف از تمامی فعالیت‌ها و تلاش‌های مهرداد بذرپاش را توسعه و پیشرفت حوزه‌های مسکن و حمل و نقل و پیشبرد اهداف عمرانی کشور عنوان کرد. این وزارتخانه تأکید می‌کند که هیچگونه فعالیت انتخاباتی از سوی وزیر راه و شهرسازی صورت نگرفته و همه ادعاهای مطرح شده کذب محض است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *