وزیر دفاع یمن: گزینه‌های متعددی علیه اسرائیل در صورت ادامه جنگ داریم


وزیر دفاع یمن، محمد ناصر العاطفی، تاکید کرد که نیروهای مسلح این کشور در مواجهه با تجاوزات رژیم صهیونیستی و محاصره نوار غزه، گزینه‌های متعددی را در نظر دارند. وی به تحرکات نظامیان بیگانه و مزدورانشان اشاره کرد و اهمیت هوشیاری و احتیاط در برابر ماموریت‌های چالش‌برانگیز آنان را بیان کرد.

طوفان‌الاقصی و مبارزات در شمال غزه

تازه‌ترین وقایع در شمال غزه، هفتادوهفتمین روز «طوفان‌الاقصی»، شلیک 20 راکت از لبنان به شمال فلسطین اشغالی و عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری، نشان از پویایی مقاومت در منطقه دارد.

پشتوانه مردم و حمایت از نیروهای مسلح یمن

العاطفی بیان کرد که نیروهای مسلح یمن، با حمایت مردم و پشتوانه‌ای که از جانب آنها می‌آید، معادله جدیدی را در سطح منطقه و جهان به وجود آورده‌اند. این پشتوانه از جانب مردم و همچنین تاثیرگذاری در سیاست‌های جهانی را نشان می‌دهد.

تبیین وضعیت موجود و نقدهای وزیر دفاع یمن

ضرورت تصمیمات جسورانه در برابر تهدیدات ظاهری

وی افزود که برخی از کشورها حتی نمی‌توانند به تهدید ظاهری با نیروی زور پاسخ دهند و ضرورت تصمیمات جسورانه و راهبردی در مواجهه با چنین موضوعاتی اساسی است.

خنثی‌سازی توطئه‌های بزرگ در منطقه

العاطفی اظهار کرد که توطئه‌های بزرگی علیه مسائل فلسطین و ملت‌های عربی و منطقه وجود داشته است. اما با هماهنگی آزادگان امت اسلام، رهبری، دولت و نیروهای مسلح یمن توانستند این توطئه‌های شوم را خنثی کرده و به مواجهه با چالش‌های منطقه‌ای پرداخته‌اند.

نقش نیروهای مسلح یمن در منطقه

آینده تازه با توانمندی‌های نیروهای مسلح یمن

به نظر می‌رسد نیروهای مسلح یمن با توانمندی‌های فراوان و حمایت مردمی، نقش مهمی در تحولات منطقه‌ای دارند. آینده‌ای تازه با تحولات جاری و توانمندی‌های این نیروها در انتظار منطقه و جهان است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *