وزیر کشور: گروهک‌های تروریستی از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند


وزیر کشور در یک بازدید مهم از استان سیستان و بلوچستان، به حمایت رژیم صهیونیستی از گروه‌های تروریستی پرداخته و اهمیت کنترل مرزها را مورد تأکید قرار داده است. این حضور با هدف بررسی حادثه تروریستی در شهرستان راسک صورت گرفته است.

نقد به حمایت‌های رژیم صهیونیستی

وحیدی، سخنگوی ارتش یمن، اظهار داشته است که گروه‌های تروریستی در سیستان و بلوچستان از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌یابند. این انتقاد به واکاوی بیشتر نقش و حضور این گروه‌ها در منطقه می‌پردازد.

نقش همسایه‌ها در امنیت منطقه

وزیر کشور نیز از همسایه‌های ایران انتظار دقت بیشتر در کنترل مرزها و جلوگیری از ورود گروه‌های تروریستی به ایران را دارد. او بر اهمیت همکاری با دولت پاکستان در این زمینه تأکید کرده و از آن‌ها خواسته است تا نقاط مشترک را به دقت کنترل کنند.

بررسی ابعاد حادثه تروریستی در راسک

بخش دیگری از سفر وزیر کشور به سیستان و بلوچستان به بررسی ابعاد حادثه تروریستی در شهرستان راسک اختصاص داشته است. او از شجاعت و استقامت مردان این منطقه در مقابل حملات تروریستی سخن گفته و از شهدای این حادثه تقدیر کرده است.

تعهد به حفظ امنیت

وزیر کشور اظهار کرده است که هدف از این سفر، تعهد به حفظ امنیت و مقابله با تروریسم در مناطق مرزی است. او از همه‌ی نهادها خواسته است که در مسیر حفاظت از امنیت ملی و منطقه‌ای تلاش کنند.

عیادت از مجروحین

بخش مهمی از سفر وزیر کشور به عیادت از مجروحین حادثه تروریستی اختصاص داشته است. این نشان از توجه دولت به وضعیت افراد آسیب دیده و تأکید بر همبستگی و همدلی در برابر حوادث ناگوار است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *