وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس

مرکز مدیریت راه‌های کشور اخبار نگران‌کننده‌ای از ترافیک سنگین در دو محور حیاتی جاده چالوس و آزادراه پردیس-تهران اعلام کرده است. این وضعیت به خصوص از کندر تا سرودار در مسیر جنوب به شمال چالوس و محدوده جاجرود در آزادراه پردیس-تهران ادامه دارد.

آزادراه‌ها در حالت عادی

در عین حال، مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر خوبی از برخی محورها دارد. مسیرهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تاکنون با تردد وسایل نقلیه روان بهره‌مند هستند.

وضعیت ترافیک در محدوده‌های خاص

آزادراه ساوه – تهران از دهشاد تا بهمن آباد و آزادراه قم – تهران از بهشت زهرا تا میدان جهاد به دلیل ترافیک سنگین، و آزادراه قزوین – کرج از گلشهر تا مهرشهر و از مهرویلا تا پل کلاک به دلیل ترافیک نیمه‌سنگین با مشکل روبرو هستند.

بارش برف و باران در استان‌های غربی

علاوه بر ترافیک، مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان خبر داده است. این وضعیت ممکن است تأثیر مستقیمی بر شرایط رانندگی و ترافیک در این مناطق داشته باشد.

به طور کلی، رانندگان و مسافران توصیه می‌شود که با دقت و بازنگری در برنامه‌های سفری خود، به مسیرهای جایگزین مشاوره شده و از وضعیت آب‌وهوا و ترافیک باخبر شوند.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *