کاهش زمان صدور پروانه شهرسازی در تهران


در جهت بهبود و تسریع خدمات شهرسازی، شهرداری منطقه ۲ تهران با موفقیت توانسته است مدت زمان صدور پروانه‌های شهرسازی را به طور قابل توجهی کاهش دهد، نشان از پیشرفت چشمگیر و افزایش کارآیی در این حوزه دارد.

کوتاه شدن فرآیند صدور پروانه شهرسازی

  • کاهش ۱۵ درصدی زمان صدور پروانه: ابراهیم رضایی مقدم، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۲، از کاهش میانگین زمان صدور پروانه‌ها به میزان ۱۵ درصد در سال گذشته خبر داد. این بهبود فرآیند، تکریم شهروندان و رفع موانع اداری را هدف قرار داده است.

رشد چشمگیر در صدور پروانه‌های ساختمانی

  • افزایش ۲۱ درصدی صدور پروانه‌ها: مقایسه آماری بیانگر افزایش ۲۱ درصدی تعداد پروانه‌های صادر شده در سال گذشته است، که نشان دهنده تمایل بیشتر به ساخت و ساز در این منطقه است.
  • رکوردشکنی در متراژ صدور پروانه‌ها: با صدور پروانه برای ۷۸۳۳ واحد مسکونی با متراژ یک میلیون و ۷۹۰ هزار مترمربع، سال گذشته بالاترین متراژ صدور پروانه در دهه اخیر به ثبت رسید.

ارتقاء کیفیت خدمات شهری

تلاش‌های شهرداری منطقه ۲ تهران در جهت ارتقای کیفیت خدمات شهرسازی، علاوه بر کاهش زمان صدور پروانه‌ها، به بهبود فضای کسب و کار و تشویق سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی انجامیده است. این اقدامات نه تنها سبب رضایت شهروندان شده بلکه گامی مؤثر در جهت توسعه پایدار شهری تلقی می‌گردد.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *