کنعانی: اقدام ایران علیه تروریست‌ها دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور بود

در واکنش به عملیات ایران علیه گروه‌های تروریستی و موساد، سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که این اقدام جزء استراتژی دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور بوده و در جهت مقابله با تروریسم صورت گرفته است. این عملیات همچنین بخشی از مجازات عادلانه جمهوری اسلامی به متجاوزان به امنیت کشور تلقی می‌شود.

تشخیص و شناسایی مقرهای تروریستی با دقت

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، بیان کرد که جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از توان بالای اطلاعاتی، مقرهای جنایتکاران را با دقت شناسایی کرده و با استفاده از پرتابه‌های دقیق و نقطه زن، آنها را هدف قرار داده است.

پاسخ مطمئن به تهدیدات علیه امنیت ملی

در هماهنگی با دفاع از حاکمیت و تمامیت سرزمینی، جمهوری اسلامی ایران با توان بالای نظامی خود، به تهدیدات علیه امنیت ملی و شهروندان ایرانی پاسخ مطمئن داده و با اقدامات موثر، جلوی جنایت‌ها و اعتدال به امنیت کشور را گرفته است.

اعلام عزم در مبارزه با تروریسم جهانی

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران نیز تصریح کرد که تروریسم یک تهدید فراگیر جهانی است و ایران با عزم خود، در چارچوب همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین المللی، مصمم به مبارزه با این آفت جهانی است.

انهدام مقرهای جاسوسی موساد و تروریست‌های داعش

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در اطلاعیه‌های سه گانه، از انهدام مقر جاسوسی موساد در اربیل عراق و مقر تروریست‌های داعش در سوریه خبر داد. این عملیات با استفاده از موشک‌های بالستیک انجام شد و تشخیص موفق محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی تروریستی را نشان می‌دهد.

با این اقدامات، جمهوری اسلامی ایران به دنبال تقویت امنیت ملی و منطقه‌ای است و همواره آماده به مقابله با هرگونه تهدیدی علیه امنیت کشور و منطقه می‌باشد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *