۵ بازیکن خارجی النصر برای دیدار با پرسپولیس مشخص شد

با نزدیک شدن به دیدار النصر علیه پرسپولیس در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، لوئیس کاسترو، سرمربی تیم النصر، تصمیم به انتخاب پنج بازیکن خارجی برای حضور در این بازی گرفته است. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، او می‌تواند از 5 بازیکن از مجموع 8 بازیکن خارجی‌اش برای این دیدار استفاده کند.

با توجه به تمرینات گروهی، کاسترو قصد دارد از تجربیات بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، اوتاویو مونتیرو، مارسلو بروزوویچ، و آیمریک لاپوت در این بازی بهره ببرد. این ترکیب هجومی با انگیزه به دنبال کسب سه امتیاز ارزشمند در لیگ قهرمانان آسیا است.

تغییرات در خط دفاعی النصر

از نظر تاکتیکی، ایمن یحیی به عنوان وینگر النصر در پست دفاع چپ قرار خواهد گرفت. این تصمیم به دنبال جایگزینی او به جای محمد قاسم است. در عمق خط دفاعی، بازگشت آیمریک لاپورت و علی لاجامی پس از مصدومیت به ترتیب به ارتقاء کیفیت دفاعی تیم کمک خواهد کرد.

همچنین، عبدالرحمن قریب به عنوان وینگر النصر با حضور فعال در تمرینات گروهی آمادگی خود را برای حضور در این دیدار اعلام کرده است.

زمان و مکان بازی النصر و پرسپولیس

دیدار النصر و پرسپولیس در چارچوب گروه E لیگ قهرمانان آسیا امشب (دوشنبه) ساعت 21:30 در ورزشگاه ریاض برگزار خواهد شد. النصر با 12 امتیاز صدرنشین گروه E است، در حالی که پرسپولیس با 7 امتیاز جایگاه دوم را در این گروه به خود اختصاص داده است.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *