۹۸ کارمند و مدیر متخلف در کرمان شناسایی شدند

مدیر کل بازرسی استان کرمان از شناسایی و معرفی ۹۸ نفر از کارکنان و مدیران متخلف استان به دستگاه قضایی طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آبیار صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این افراد شامل کارکنان و مدیران اجرایی است که مرتکب فساد اداری شده‌اند و یا سابقه فرار مالیاتی و پولشویی داشته‌اند.

وی بیان کرد: این افراد توسط سازمان بازرسی شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند که در نتیجه این اقدامات، میلیاردها ریال به بیت‌المال بازگردانده شده است.

مدیر کل بازرسی استان کرمان با اشاره به میزان وجوه شناسایی شده و یا برگشت شده به خزانه، که عمدتاً مربوط به فرار مالیاتی بوده است، گفت: این رقم بیش از ۶ هزار میلیارد ریال است.

وی از حضور فعال سازمان بازرسی کل استان کرمان در ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل، شورای حفظ حقوق بیت‌المال و مرکز خدمات سرمایه گذاری استانداری به منظور حمایت از فعالان اقتصادی استان خبر داد.

آبیار همچنین بر ارتباط مستمر این سازمان با دستگاه‌های متولی امر در جهت رفع موانع سرمایه گذاری در استان، از جمله بانک‌های عامل، سازمان صمت، اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی تاکید کرد.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *