آماده‌سازی تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در المپیک پاریس

با نزدیک شدن به بازی‌های المپیک پاریس، سرمربی تیم ملی تکواندو ایران از آمادگی بالای ورزشکاران کشورمان خبر داد.

مجید افلاکی، سرمربی تیم ملی تکواندو ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن ابراز رضایت از شرایط آمادگی ملی‌پوشان تکواندو کشورمان، از تلاش‌های صورت گرفته در دو سال گذشته برای کسب آمادگی حضور در المپیک سخن گفت. وی با اشاره به اینکه تکواندو ایران با دو سهمیه در بخش مردان و دو سهمیه در بخش زنان جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرده است، از ایران به عنوان یکی از کشورهایی یاد کرد که بیشترین سهمیه را در این رشته ورزشی برای بازی‌های المپیک دارد.

همکاری و تلاش برای موفقیت در المپیک

افلاکی در ادامه، از همکاری خوب همه اعضای فدراسیون تکواندو، از رئیس و دبیرکل فدراسیون تا کادر فنی، برای آماده‌سازی هر چه بهتر تیم ملی سخن گفت. وی با بیان اینکه برنامه‌های طراحی‌شده برای حضور موفق در المپیک به خوبی پیش رفته است، اظهار داشت که هدف نهایی رسیدن اعضای تیم به شرایط فنی و جسمانی ایده‌آل مورد نظر کادر فنی بوده است.

نقش قهرمانان در تمرینات تیم ملی

سرمربی تیم ملی تکواندو همچنین از حضور قهرمانان در اردوهای تیم ملی و کمک آنها به تمرینات ورزشکاران المپیکی قدردانی کرد. وی با اشاره به اینکه این قهرمانان خالصانه به ملی‌پوشان کمک کرده‌اند، ابراز امیدواری کرد که نتیجه این همکاری در بازی‌های المپیک پاریس مشخص شود.

اعتماد به توانایی تکواندوکاران ایرانی

افلاکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، ضمن اشاره به اینکه با اعضای تیم ملی در مورد قدرت بالای رقبای حاضر در المپیک صحبت شده است، تأکید کرد که به توانایی‌های تکواندوکاران ایرانی ایمان دارد. وی با بیان اینکه تیم ایران جوان اما با تجربه است، از شرایط آمادگی جسمانی و روحی و روانی بسیار خوب ملی‌پوشان خبر داد.

سختی‌های میدان المپیک

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به سختی‌های خاص میدان المپیک، خاطرنشان کرد که ملی‌پوشان ایران در طول یک سال اخیر با رقبای خود مبارزه کرده‌اند و از تجربه خوبی برخوردار هستند. وی همچنین از آنالیز دقیق حریفان و طراحی برنامه تمرینی بر اساس نقاط ضعف و قوت رقبا خبر داد.

شانس و تلاش برای کسب مدال

افلاکی در خصوص شانس کسب مدال توسط ملی‌پوشان تکواندو ایران گفت که در کنار تلاش و تمرینات صورت گرفته، نباید از نقش شانس در مسابقات ورزشی قهرمانی غافل شد. وی با بیان اینکه در تمرینات روی همه مسائل فنی، آمادگی جسمانی، روحی و روانی کار شده است، از حمایت‌های خوب فدراسیون نیز قدردانی کرد. سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان، ضمن ابراز امیدواری برای کسب بهترین عملکرد در المپیک پاریس، بر انگیزه بالای ملی‌پوشان و درخواست دعای خیر مردم عزیز تأکید کرد.

جدول آمادگی تیم ملی تکواندو ایران برای المپیک پاریس

بخشتعداد سهمیهشرایط آمادگیبرنامه‌ریزی
مردان۲بسیار خوبهمکاری خوب فدراسیون، تلاش کادر فنی، حضور قهرمانان در اردوها
زنان۲بسیار خوبهمکاری خوب فدراسیون، تلاش کادر فنی، حضور قهرمانان در اردوها

جمع‌بندی

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تلاش کادر فنی، حمایت فدراسیون تکواندو و انگیزه بالای ورزشکاران، می‌توان انتظار داشت که تیم ملی تکواندو ایران در بازی‌های المپیک پاریس عملکرد درخشانی داشته باشد.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *