اتفاق ناگوار برای بوکسور تیم ملی

## میثم قشلاقی: به زودی به اردوی تیم ملی برمی‌گردم

میثم قشلاقی، بوکسور باسابقه‌ی ایران، درباره‌ی بازگشت خود به اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: “مطمئناً طی یکی دو روز آینده به اردوی تیم ملی می‌پیوندم. پس از مسابقات تایلند، به دلیل جراحی آرنج، دو ماه فرصت برای ریکاوری داشتم و به اردوی تیم ملی نرفتم.”

وی افزود: “بعد از یک مسابقه در بوکس حرفه‌ای، مجبور به عمل جراحی آرنج شدم. حال، همزمان با فعالیت حرفه‌ای، به دنبال حضور مجدد در اردوی تیم ملی هستم. بسیاری از بوکسورهای بزرگ دنیا شرایط مشابهی دارند و باید پذیرفت که شرایط مالی بوکس حرفه‌ای با بوکس آماتور قابل مقایسه نیست.”

این بوکسور ملی‌پوش، در خصوص تأثیر جراحی کتف و آرنج بر دست راستش، گفت: “در حال حاضر، دست راستم از دست چپ کوتاه‌تر است، اما این واقعیت بوکس است! ورزشکاران مصدوم می‌شوند و این امری طبیعی است. دو جراحی سنگین روی یک دست، شرایط سختی را رقم زد و نیاز است که دو برابر قبل تمرین کنم.”

قشلاقی، در پاسخ به این پرسش که آیا حضور در مسابقات حرفه‌ای، افت عملکرد او را در مسابقات آماتور در پی داشته است، تأکید کرد: “به هیچ وجه این موضوع را قبول ندارم. عدم موفقیت من در کسب سهمیه، به دلیل جراحی سنگین کتف بود. به تدریج بهبود پیدا می‌کنم و هدفم افتخارآفرینی برای تیم ملی است. در حال حاضر، مشکلی برای حضور در رینگ ندارم و آماده‌ی هرگونه چالش هستم.”

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *