ازدواجی که فقط ۴۰ روز دوام داشت

## ازدواج ۴۰ روزه، پایان تلخ به خاطر بوی بد!

در اتفاقی عجیب، زنی هندی به دلیل رعایت نکردن بهداشت توسط همسرش که تازه ۴۰ روز با او ازدواج کرده بود، از او جدا شد و تقاضای طلاق کرد. این زن جوان که از بوی بد و لباس‌های کثیف همسرش به شدت رنج می‌برد، به مرکز مشاوره خانواده مراجعه کرد و درخواست جدایی داد.

شوهر این زن در ۴۰ روز گذشته فقط دو بار حمام کرده بود و هفته‌ای یکبار از آب مقدس رودخانه گنگ برای پاکسازی خود استفاده می‌کرد. او اعتراف کرد که به دلیل اعتقادات مذهبی‌اش، حمام کردن را فقط دو بار در ماه لازم می‌داند.

این زوج بعد از ۴۰ روز مجادله و اختلاف بر سر بهداشت، خانه‌هایشان را از هم جدا کردند و زن به خانه خانواده خود بازگشت. او مدتی بعد درخواست طلاق و بازگرداندن جهیزیه خود را به دادگاه ارائه کرد.

شوهر این زن که از تصمیم همسرش برای جدایی شوکه شده بود، قول داد که از این به بعد به بهداشت خود اهمیت دهد و حتی هر روز حمام کند. اما خانواده زن، اصرار داشتند که دخترشان حاضر به آشتی نیست و می‌خواهد از او جدا شود.

این اتفاق در حالی رخ داده که طلاق به دلیل نبود بهداشت فردی، در کشورهای مختلف به یک موضوع عجیب تبدیل شده است. چندی پیش، مردی اهل تایوان همسر خود را به دلیل اینکه در طول سال، فقط یک بار حمام کرده بود، طلاق داد. همچنین، یک مرد هندی دیگر، همسرش را به دلیل اینکه هر ۱۰ روز یکبار حمام می‌کرد، از خود جدا کرد.

این اتفاقات نشان می‌دهد که بهداشت فردی، موضوعی مهم و قابل توجه است و می‌تواند نقش مهمی در زندگی مشترک ایفا کند.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *