افتتاح پایانه جدید شرق در هفته‌های آینده

سرپرست دفتر پایش برنامه کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران از تکمیل فاز نخست و افتتاح پایانه جدید شرق تهران طی هفته‌های آینده خبر داد.

علی علاءالدینی در تشریح آخرین وضعیت این پروژه گفت: “در حال حاضر فاز اول پایانه جدید شرق در مرحله محوطه‌سازی و آسفالت‌ریزی است و روند تامین و استقرار تجهیزات داخلی از جمله تاسیسات، نصب آسانسورها و پله برقی آن نیز به زودی تکمیل خواهد شد. همچنین در فاز دوم نیز برخی ظرفیت‌های تکمیلی پروژه ایجاد خواهد شد.”

وی با اشاره به افتتاح فاز اول این پایانه، خاطرنشان کرد: “با بهره‌برداری از فاز نخست پایانه جدید شرق، انتقال پایانه شرق فعلی نیز با برنامه‌ای از پیش تعیین شده انجام خواهد شد.”

علاءالدینی با تاکید بر پیشرفت قابل ملاحظه فاز نخست این پروژه، از افتتاح و بهره‌برداری از پایانه جدید شرق تهران در هفته‌های آینده خبر داد.

پایانه جدید شرق تهران (موسوم به پردیس مسافری شرق) در زمینی به مساحت تقریبی 13 هکتار، در منتهی‌الیه بزرگراه شهید زین‌الدین و در تقاطع با بزرگراه شهید یاسینی، همجوار با بوستان سرخه‌حصار قرار دارد. از مهمترین ویژگی‌های این پایانه می‌توان به اجرای سیستم هوشمندسازی در این مرکز تبادل سفر اشاره کرد.

افتتاح این پایانه نویدبخش تحولات مثبت در حمل و نقل عمومی شرق پایتخت و ارائه خدمات بهتر به شهروندان این منطقه خواهد بود.

مشخصات کلیدی پایانه جدید شرق:

  • مساحت: 13 هکتار
  • موقعیت: انتهای بزرگراه شهید زین‌الدین، تقاطع بزرگراه شهید یاسینی، همجوار بوستان سرخه‌حصار
  • ویژگی‌ها: اجرای سیستم هوشمندسازی، ارائه خدمات متنوع حمل و نقلی

با افتتاح این پایانه، شاهد گامی مهم در جهت توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش بار ترافیک در شرق تهران خواهیم بود.

جدیدترین اخبار را در مجله خبری مسیر آنلاین مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *