امیرعبداللهیان: ایران همواره از خواست و اراده مردم یمن پشتیبانی می‌کند


در دیدار با محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، اعلام کرد که ایران همواره از خواست و اراده مردم یمن حمایت می‌کند. تأکید بر پشتیبانی مداوم جمهوری اسلامی ایران از اراده مردم یمن در سیاق پیشرفت مذاکرات باعث تأکید بر اراده صلح و پیشرفت منطقه می‌شود.

2. حمایت ایران از صلح در یمن و تشکر از انصارالله

در جریان دیدار، امیرعبداللهیان حمایت جمهوری اسلامی ایران از صلح در یمن را اعلام کرد و از روند مثبت مذاکرات یمن و عربستان سعودی خرسندی بیان کرد. تشکر از نقش مقتدرانه انصارالله در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیز از دیگر نکات این دیدار بود.

3. تحسین ایران از مقاومت جبهه‌های مذاکره‌کننده

رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی نیز از حمایت‌های سیاسی مداوم جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت تحسین کرد. در آخرین تحولات صلح در یمن، وزیر امور خارجه نیز به‌عنوان یکی از ارکان مهم در مسیر صلح و پیشرفت ایران، تأکید شد.

پایانی با حمایت و تضمین ادامه پشتیبانی ایران

دیدار امیرعبداللهیان و عبدالسلام نه‌تنها حمایت ایران از صلح و اراده مردم یمن را نشان می‌دهد بلکه نقش موثر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مناطق مظلومانه نیز تأکید شده است. پیام‌های دیدار نشان از تداوم پشتیبانی ایران از مردم یمن و سایر حوزه‌های مقاومت در منطقه دارد.

با احترام ، مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *