این استان ها بارانی می شوند

## پیش‌بینی وضعیت آب و هوایی کشور در روزهای آینده

**به گزارش مسیر آنلاین**، بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز (۲۳ مهر) شاهد بارش باران در مناطق شمال غرب، شمال شرق و استان گیلان خواهیم بود. این بارش‌ها در مناطق ذکر شده به صورت پراکنده و خفیف خواهد بود.

در روز سه شنبه (۲۴ مهر) بارش پراکنده در استان‌های گیلان، غرب مازندران و شمال خراسان ادامه خواهد داشت. همچنین، در این روز، تهران شاهد وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک خواهد بود.

در روز چهارشنبه (۲۵ مهر) در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش خفیف باران دور از انتظار نیست. در این روز، تهران شاهد وزش باد خواهد بود.

در روز پنجشنبه (۲۶ مهر) بارش باران در شمال غرب کشور و وزش باد در این منطقه پیش بینی شده است.

در روز جمعه (۲۷ مهر) رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و شمال زنجان پیش‌بینی شده است. همچنین، طی دو روز آینده، دریای خزر مواج خواهد بود.

در مورد دمای هوا، در روز سه شنبه (۲۴ مهر) کمترین و بیشترین دمای تهران ۱۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۵ مهر) کمترین و بیشترین دمای تهران ۱۷ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

همچنین، پیش بینی می‌شود شهرکرد با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین و اهواز با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان در دو روز آینده باشد.

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *