بانوی پرافتخار ایرانی به تیم ملی بازنمی‌گردد

## ساره جوانمردی: خداحافظی من از تیم ملی قطعی است

ساره جوانمردی، قهرمان تیراندازی پارالمپیک، در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک پاریس، درباره تصمیم خود برای خداحافظی از دنیای ورزش صحبت کرد. او با تاکید بر اینکه تصمیمش قطعی است، گفت: ” فعلا هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به تیم ملی ندارم. می‌خواهم مدتی استراحت کنم، به زندگی شخصی‌ام برسم و به فرزندانم رسیدگی کنم.”

جوانمردی در واکنش به صحبت‌های رئیس فدراسیون جانبازان و توان یابان درباره مخالفت با خداحافظی او، گفت: “آقای کوهپایه زاده لطف دارند. من فعلا روی تصمیمم ایستاده‌ام و قصد ندارم به آن فکر کنم. آینده نامعلوم است، اما فعلا برای بازگشت به ورزش برنامه‌ای ندارم.”

او در خصوص احتمال ادامه تمرینات به صورت غیر متمرکز برای پارالمپیک ناگویا نیز گفت: “هیچ برنامه‌ای برای ادامه تمرینات ندارم. خداحافظی من به قوت خود باقی است مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد. آقای کوهپایه زاده نیز از تصمیم من حمایت کردند و از من خواستند مدتی استراحت کنم.”

در پایان، جوانمردی در پاسخ به این سوال که آیا با وزارت ورزش درباره بازگشت به تیم ملی صحبت کرده است، گفت: ” فعلا هیچ درخواستی از سوی وزارت ورزش به من ارائه نشده و من نیز قصد بازگشت به دنیای ورزش را ندارم.”

مجله خبری مسیر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *